今日上EBC堂呀
堂堂都要讀英文既...而我就好似係最差果個呀
哎呀......如果再係咁落去, 我諗我真係對唔住我自己啦
讀左咁多年書, 都唔知自己讀左d咩呀!?
問心果句呀...我有冇比過心機落去呀, 有冇planning過呀
好似有 又好似冇, 總之就...結果都是強差人意*
點解個個人都話讀書同做野...讀書會好d
我真係唔知點答好啦
有時候, 我真係想讀野好過啦...做野唔駛咁辛苦呀
最辛苦都係起身果1下姐, 讀咁多書...咪又係咁
唔知點解我有個心態呀...讀書如果唔係叻既...讀極都係咁架啦
最後出到黍...讀既書...同做既工, 好多時都幫唔到手
只不過係香港文化問題
講真果句呀...出到黍做野..睇張紙先呀, 定係睇經驗先呀
2者都不外如是, 我覺得係有冇心想去做好。
唔知點解今日上既ebc都係咁悶, 仲有功課tim
之後上個人成長堂...好開心呀
因為上堂好似吹水咁呀..哈哈=]
畫豬又係唔係真係可以表達內心既野呢!?
同埋生命線 同期望又係點架呢!?
我真係唔知呀...唔知我點先可以做到人地想我做既野
好想野都不切實際...好想野好冇聊* 唔知點解要做
但係又好開心架喔^^因為我就係我, 想做咩都可以自己決定做/唔做
而家都差唔多啦...我會加油架啦
隨夢前行
誰使你想退縮 指你走錯路
誰察覺你眼中看到 常康莊的去路
誰改你的意識 誰改你的價值
誰知道你願用盡力 一顆心
信念沒退色 (沒退色)
願發現 (你知道) 夢裡面
帶出給你的 (心窩都感覺到)
你心意的路途 (心聲可指引你)
夢想一天終看到 需要那地圖
去找古國都 (歸家都指引你) 前路從心望到
絕不孤單的世界 留待你吧
從夢裡面 去找一個家 (去找到他吧)
藏於你的氣息 (躲進你夢內) 怎也可確認
憑夢想可使到你 還是有夢
信念沒退色 (沒退色)
轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網
盡氣力 (你知道) 願去找
一個夢奇蹟 (心窩都感覺到)
始終會等待到 (心聲可指引你)
絕不孤單的世界 留待你吧 (找到那地圖)
尋覓你的 理想一個家
依照著你心裡想法 你便看見
千千張臉 同看到一片天 oh~
夢想一天找對了 是人生所需
當美夢 (隨夢想 歸家都指引你)
倘用心將望見
新曙光在你面前 能望見嗎 (陪著你吧)
從夢裡面去找一個家
|