| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
我部機呀~  |
分類: 未分類 |
10月8號
星期1…今日又係返學, 之後返工。
返晏周2點 我仲有時間食埋野先出門口
都唔知係唔係 我訓得夠
我好精神呀…我真係好中意上課果個feel啦
但係佢地聽日都幫emily 慶祝生日呀
我就冇得去呀…都係因為份工
係唔係真係冇得比我去呀..好可憐呀我
之後…都冇咩啦
好唔開心呀…比人睇唔起
好唔中意呀…比人講是非
好討厭呀!?
係唔係冇秘密就係好
有冇人係真係咩都冇秘密架
我唔係…加上 我唔係好信…
自己既所有野都可以同人地講呀
我知我做既野唔夠好
我唔應該同人地嘈…都唔知係唔係我做細既
咩都唔應該去理…唔啾唔采咁做人呢!?
都唔知點解…開始唔中意同人地講咁多自己既野
開始要習慣收埋自己
唔知呢份工…係唔係自己想做既果份呢!?
定係自己自視太過清高…
睇咩都講…原則。
咁既我…我唔應該再係咁啦
係唔係是非係公司中…1定會有…
睇下自己係用咩心態去接受
好辛苦呀…又返學又返工既日子好難過
聽日既生日會, 自己又冇得去
好可憐
唔知做又36 唔做又36會唔會好d呢
我真係唔知呀…我知既係
做多錯多...不如唔好講啦
反正唔識講…講左又冇幫助
係唔係…好中意女王的教室*
唔知係唔係我…自己都有d討厭我自己。
係唔係感覺都係冇準則, 好難講
唔知係點架。
問問題又有冇錯呢!?
點解讀書會咁難既
點解做野唔可以比機會下面做細既
點解我做錯左…就唔得
人地就得既
點解呀 我真係唔知…好想知咁又點
都冇咩人可以幫到我
唔通聽天由命
我唔會咁做架…我唔中意我既人生係既平凡
我想有自己既前途..咁當然>錢<途係唔錯既~
好耐冇見過既朋友
今日搵我黍呀
都唔知點解佢會搵到我呀
佢又轉左好多個電話呀
佢會有好既錢途呀…做緊full-time
都唔錯呀…如果係咁
我唔做野又好嗎!?
我怕既野有好多…有人明白嗎!?
我想既野都有好多…又可以做到幾好呢!?
真係唔明點解人總係咁複雜…好唔明
都係因為我都係凡人1個
|
« | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | ... | 546 | »
|