*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 5
累積人氣: 5488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


我部機呀~ 驚訝 分類: 未分類

108

星期1…今日又係返學, 之後返工。

返晏周2  我仲有時間食埋野先出門口

都唔知係唔係 我訓得夠

我好精神呀我真係好中意上課果個feel

但係佢地聽日都幫emily 慶祝生日呀

我就冇得去呀都係因為份工

係唔係真係冇得比我去呀..好可憐呀我

之後都冇咩啦

 

好唔開心呀比人睇唔起

好唔中意呀比人講是非

好討厭呀!?

係唔係冇秘密就係好

有冇人係真係咩都冇秘密架

我唔係加上  我唔係好信

自己既所有野都可以同人地講呀

我知我做既野唔夠好

我唔應該同人地嘈都唔知係唔係我做細既

咩都唔應該去理唔啾唔采咁做人呢!?

都唔知點解開始唔中意同人地講咁多自己既野

開始要習慣收埋自己

 

唔知呢份工係唔係自己想做既果份呢!?

定係自己自視太過清高

睇咩都講原則。

咁既我我唔應該再係咁啦

係唔係是非係公司中…1定會有

睇下自己係用咩心態去接受

好辛苦呀又返學又返工既日子好難過

聽日既生日會, 自己又冇得去

好可憐

 

唔知做又36  唔做又36會唔會好d

我真係唔知呀我知既係

做多錯多...不如唔好講啦

反正唔識講講左又冇幫助

係唔係好中意女王的教室*

唔知係唔係我自己都有d討厭我自己。

係唔係感覺都係冇準則, 好難講

唔知係點架。

問問題又有冇錯呢!?

點解讀書會咁難既

點解做野唔可以比機會下面做細既

點解我做錯左就唔得

人地就得既

點解呀  我真係唔知好想知咁又點

都冇咩人可以幫到我

唔通聽天由命

我唔會咁做架我唔中意我既人生係既平凡

我想有自己既前途..咁當然><途係唔錯既~

 

好耐冇見過既朋友

今日搵我黍呀

都唔知點解佢會搵到我呀

佢又轉左好多個電話呀

佢會有好既錢途呀做緊full-time

都唔錯呀如果係咁

我唔做野又好嗎!?

我怕既野有好多有人明白嗎!?

我想既野都有好多又可以做到幾好呢!?

真係唔明點解人總係咁複雜好唔明

都係因為我都係凡人1