好辛苦呀
今日都唔多想講野呀
好攰呀...今日1早食左d野
就去左返工喔^^
都幾正呀...係唔知點講。
今日我又係前場又係後場
最後又係收銀啦
好攰呀
今日聽佢地講 唔知點解個part-time
又話返又唔返呀﹏ 我真係唔知咩事喔@_@
之後都冇咩點呀
今日把聲唔再係咁正常啦
今日把聲會令到人地唔想聽到
但係都唔係好多人聽到我個聲出現問題姐
噓...唔好同人地講呀
哈哈=] 今日真係好多人呀
唔多開心tim呀
不過都冇咩問題呀.. 今日個天都唔錯
我返到黍又岩岩好
今日係多人左d姐
都冇咩呀
係唔係我既問題架
今日既我...好似頭暈暈地咁呀
可能都係錯覺黍架姐
之後收收下錢啦, 又有好多野發生喔-口-
都唔知我做收銀係唔係有好大問題啦
之後都冇咩呀...幾開心咁 又1日啦
返工係辛苦架...返學都係姐
不過凡事都唔好咁悲 今次唔得 仲有下1次
有時候自己1個人自由自在都唔錯呀
雖然講野唔多掂既我, 真係要慢慢學下咩係人際技巧
同埋做人處事啦
有時候清醒..有時候西迷迷
都唔知係唔係做得事多左...見到既人同事都多左
個人諗野都成長左dd啦
哈哈=]自己讚自己...有時候適當既讚賞係必要既
但係自己係唔係, 真係想去做既...就真係自己自至知
好攰啦我 好想休息1下啦, 如果有時間﹏我會做埋我既功課呀。
安全感從邊度黍架!? 咁又從那裡走
係唔係好多次 我都需要人地作依靠。
咁既我..仲有知格咩!?
偷人野既人 係好可恥既
我唔中意咁呀...不問自取
咁既人...我睇佢唔起
|