*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 18
累積人氣: 5192
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 10 日  星期二   清涼


幾日都冇傾過計啦 分類: 未分類

今日已經係第2日啦

連msn都冇傾到一句計呀

都只可以怪自己啦,,尋晚又好夜先反到屋企呀

今日又要開會...開完會反到屋企

見到一set玩具已經齊左啦

差既只有你一個。

 

今日我地全家人一齊食蛋糕呀

因為係3日後,,阿妹就正式係16歲啦..大個女啦

我呢!?都大個女啦

到你反黎既時候,,我地就可以一齊啦

 

點解呢2日都見你唔到既,,你唔好有事呀

你係唔係有咩事呢!?

有心事一定要同我講呀!?知唔知道呀!?

我都有好多心事呀,,唔單只想係msn話你知

仲好想好想親口同你講...不過仲有一段唔短既日子要等呀

 

好唔開心呀我...想唔做啦

好似,,冇論點做都好,,都係一個小職員,,多我一個唔多,,少我一個唔少

如果公司真係要減人既話...我諗我會係果個啦,,哈哈=]

不過講真呀,,依家既我,,冇晒信心啦

做得辛辛苦苦既野都係白費既...冇人認同

做得咁辛苦為d咩喔,,都係想搵一份工,,好好地做落去

不過依家唔駛啦,,我要比心機搵一份自己中意既工

我諗sales既機會都幾大架...我又唔中意冇得比我出聲呀

 

我唔想變自閉呀,,我想有人陪我傾下計

你呀,,有冇好好地對自己呀!?有冇睇我日記呢!?

其實我都知道你唔會睇架啦,,記唔記得都成問題呀...

不過都真係要多謝你,,陪左我一段唔短既時間呀...

辛苦你啦...等到你反黍,,唔知某人會唔會都已經係你既身邊陪住你呢!?

我唔知道,,我咁樣等落去係唔係值得

我只知道,,我唔捨得你,,好掛住你...

 

我個同事(Nico)送比我架,,佢個人好好架,,係好叻tim呀,,好多謝你呀...nico>3<

 

呢個...哈哈=]係阿妹既B-Day Cake呀*~真係好令架...流晒口水

  由於呢!?我要減肥呀,,所有唔好食咁多啦~

 

  等你呀....