今日已經係第2日啦
連msn都冇傾到一句計呀
都只可以怪自己啦,,尋晚又好夜先反到屋企呀
今日又要開會...開完會反到屋企
見到一set玩具已經齊左啦
差既只有你一個。
今日我地全家人一齊食蛋糕呀
因為係3日後,,阿妹就正式係16歲啦..大個女啦
我呢!?都大個女啦
到你反黎既時候,,我地就可以一齊啦
點解呢2日都見你唔到既,,你唔好有事呀
你係唔係有咩事呢!?
有心事一定要同我講呀!?知唔知道呀!?
我都有好多心事呀,,唔單只想係msn話你知
仲好想好想親口同你講...不過仲有一段唔短既日子要等呀
好唔開心呀我...想唔做啦
好似,,冇論點做都好,,都係一個小職員,,多我一個唔多,,少我一個唔少
如果公司真係要減人既話...我諗我會係果個啦,,哈哈=]
不過講真呀,,依家既我,,冇晒信心啦
做得辛辛苦苦既野都係白費既...冇人認同
做得咁辛苦為d咩喔,,都係想搵一份工,,好好地做落去
不過依家唔駛啦,,我要比心機搵一份自己中意既工
我諗sales既機會都幾大架...我又唔中意冇得比我出聲呀
我唔想變自閉呀,,我想有人陪我傾下計
你呀,,有冇好好地對自己呀!?有冇睇我日記呢!?
其實我都知道你唔會睇架啦,,記唔記得都成問題呀...
不過都真係要多謝你,,陪左我一段唔短既時間呀...
辛苦你啦...等到你反黍,,唔知某人會唔會都已經係你既身邊陪住你呢!?
我唔知道,,我咁樣等落去係唔係值得
我只知道,,我唔捨得你,,好掛住你...

我個同事(Nico)送比我架,,佢個人好好架,,係好叻tim呀,,好多謝你呀...nico>3<

呢個...哈哈=]係阿妹既B-Day Cake呀*~真係好令架...流晒口水
由於呢!?我要減肥呀,,所有唔好食咁多啦~
等你呀....
|