今朝明明要返工呀嗎!?
我都明明起到身呀
但係... 到左最後 又比佢地影響到
咁我又冇返到工啦 點解我返唔到
1來係佢地影響到 2來係我唔得閒呀
咁我今日都係食M記呀 本來係諗住食早餐既
點知又岩岩過左11點呀 咁就冇得食呀
咁就又食薯條啦 之後..冇咩啦
咁我地食完 玩多左1陣
咁我地就各有各散呀 都唔知點解我今日又唔返工呀
咁之後都冇咩野啦 咁我就約左翊
好彩咁岩佢又得閒陪我呀 買星星紙呀
點知到最後 我真係比人玩緊果個呀
又係果個咁既儀姐呀 都唔知點解D人可以咁既
我真係唔知點解我仲可以對佢咁好既!?真係呀><"
咁我地最後都買到呀 都幾多下
都最後_ 我個FD又冇黍到呀 係得阿翊理下我
係啦_ 之後去左冒險樂園 仲要中左隻公仔
都唔知幾得意呀 仲要係粉紅色既 兔兔呀
之後哈哈^^" 仲有幾個多左呀
都唔知幾開心呀... 哈哈
之後返左屋企啦_ 咁都冇咩既
係今日係11點到收到阿豪哥既電話唔多開心呀
佢打比我 叫我點解呢2日唔返工 咁我就同佢講唔舒服
咁佢就好似好唔信我咁 收左線啦
咁我都幾開心既
係今日同阿嫂傾過下電話 原來佢都未搵到工
佢又係同大佬可以有好多好多問題呀
咁我都唔多清楚 阿嫂話佢今日算左命
佢個婆婆係途中講比佢聽
之後佢話 你應該同1個大你5,6歲既人1齊
同埋 你會係2個月之內搵到工
咁之後都冇咩啦
到最後 佢仲要同我講 佢同大佬有好多開題係人地睇唔到
阿嫂又唔講既 咁我冇多問啦 到時先算啦
阿嫂教多左我1樣野 係.. 做每1件事都有利就有弊
有D事係做左先知 但係唔做到做左 冇必要去後悔
咁阿安今日都有打比我呀
佢同我講 佢話有機會可以再出黍見呀!∼
有緣再見啦
聽日要返工呀 唔返真係唔得啦 冇錢呀
|