今日係第2日返工
訓得果幾個中
又要返工啦
唔返工咁又點會有錢呢!?
係唔係先!?
咁返工 我比沖哥叫左我去抹盤呀
冇咩特別呀 係我唔知點解
個新例 令到我好火呀
今日係第1日生效呀 但係..
我係做抹盤 抹盤=樓面
但係.. 1直之來都係抹盤有抹盤既食架啦
因為要因應時間呀嗎 同埋自己整掂自己d盤咁就ok啦
但係 依家又話1個食完到1個呀
我都唔知講咩好啦 最後搞到我啦
碧姐同joey都係遲左好多先有得食呀
真係好對唔住佢地呀
咁都冇咩野既 係唔中意今日因為咁既事
沖哥鬧我姐
但係 多1事不如少1事啦 係唔係
咁之後 收左工啦 又唔知佢地搞成點啦
意思係 佢地係唔係去睇戲架!?
我唔知啦 最後係我返屋企啦
係返屋企途中 我都可以1路打機1路訓呀
每個站都醒1醒呀
唔知啦- 仲知今日就好好好攰啦
之後_返到屋企啦 哥哥就同我傾左好陣下既電話
佢問我係邊 同埋同我講 佢今日反台走人呀
仲要係飯市呀 哈哈=〕 哥哥你係得既
我今日都差d做左
記住多1事不如少1事啦
咁之後_冇呀 我同佢講左好多我同佢既野
講講下 哥哥都話唔想鬧我呀
又同我講我唔應該咁呀...
又同我講唔好喊呀 我都唔知點解我會喊成咁呀
之後去左食公仔面 食食下都係冇咩心機呀
但係都係開心既 我係講真既∼
|