*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 100
累積人氣: 5583
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


又要返工呀~好唔想呀 驚訝 分類: 未分類

點解我又會返工既!? 星期2
點解唔星期1返工既 唔知呀!?
本來係陪大佬去梅窩呀.. 最後係><
我同佢都起唔到身呀

點解都係因為我地係星期日果日玩得太夜啦
我同佢同阿賴3個人 係度飲下野 吹下水
咁就係度玩玩下
咁就成日啦^^

點解愛上1個人 係會咁辛苦既
要愛上1個佢唔中意你既人 仲辛苦
比你中意既人愛上你 之後散左 仲仲辛苦
依家... 我同大佬同阿賴同阿邱邱媛
4個人 既關係都唔知幾複雜呀

好多個為什麼呀why
why 我地要中意人
why 我地要比人中意
why 我地中意既人同第2個1齊
why 偏偏冇2情相悅係我地身上發生
太多個問題啦.....

點解我又想咁咪d咁既野 我都唔知呀

係呀係呀_今日係我個零月之後既第1日返工呀
點解我要咁辛苦返工 都係因為我冇錢呀
我好想有多個錢呀 同埋我計劃1下我既將來呀^^

返左1日工 真係成個人都好攰
但係我食到我想食既朱古力噴泉呀
好開心呀_ 但係成果4粒
士多啤梨 x1
菠蘿 x2
同埋雪梨 x1
都幾開心架 我係講真架

我係開心在 我又識到果個整朱古力既姐姐呀
佢叫阿欣呀 唔知係唔係呢個阿欣/恩啦
唔理啦 仲有1個好得意既收銀姐姐 佢地都好好人呀

如果我有機會既話 我會返多d工呀
今日沖哥問左我1句 你係唔係放緊假啦 會唔會返多d呀
佢話唔知請唔請暑期工呵
我真係唔清楚呀 我都唔知我幾時返得幾時唔得
我知既係_ 我好攰啦_

我係放左工之後都係去左
同佢地食飯呀 去左買雪條同埋我想食既野
我真係好開心呀 因為有人關心我
可以陪係我身邊呀∼

唔知第3者既出現係唔係善意呢!?
係岩/錯