點解我又會返工既!? 星期2
點解唔星期1返工既 唔知呀!?
本來係陪大佬去梅窩呀.. 最後係><
我同佢都起唔到身呀
點解都係因為我地係星期日果日玩得太夜啦
我同佢同阿賴3個人 係度飲下野 吹下水
咁就係度玩玩下
咁就成日啦^^
點解愛上1個人 係會咁辛苦既
要愛上1個佢唔中意你既人 仲辛苦
比你中意既人愛上你 之後散左 仲仲辛苦
依家... 我同大佬同阿賴同阿邱邱媛
4個人 既關係都唔知幾複雜呀
好多個為什麼呀why
why 我地要中意人
why 我地要比人中意
why 我地中意既人同第2個1齊
why 偏偏冇2情相悅係我地身上發生
太多個問題啦.....
點解我又想咁咪d咁既野 我都唔知呀
係呀係呀_今日係我個零月之後既第1日返工呀
點解我要咁辛苦返工 都係因為我冇錢呀
我好想有多個錢呀 同埋我計劃1下我既將來呀^^
返左1日工 真係成個人都好攰
但係我食到我想食既朱古力噴泉呀
好開心呀_ 但係成果4粒
士多啤梨 x1
菠蘿 x2
同埋雪梨 x1
都幾開心架 我係講真架
我係開心在 我又識到果個整朱古力既姐姐呀
佢叫阿欣呀 唔知係唔係呢個阿欣/恩啦
唔理啦 仲有1個好得意既收銀姐姐 佢地都好好人呀
如果我有機會既話 我會返多d工呀
今日沖哥問左我1句 你係唔係放緊假啦 會唔會返多d呀
佢話唔知請唔請暑期工呵
我真係唔清楚呀 我都唔知我幾時返得幾時唔得
我知既係_ 我好攰啦_
我係放左工之後都係去左
同佢地食飯呀 去左買雪條同埋我想食既野
我真係好開心呀 因為有人關心我
可以陪係我身邊呀∼
唔知第3者既出現係唔係善意呢!?
係岩/錯
|