今日係好難得既1日
公眾假期 1家人出去玩呀
都算係好早 起身既1日呀..
咁咪幾開心... 又可以1家人係埋1齊啦
真係好耐都冇試過啦 今日我地12點到啦
去o左將軍澳既 元綠 食魚生呀
仲食到好飽tim呀 咁就又手卷又拉面 又壽司
咁就食o左2xx啦
之後..去o左行下街 我睇上o左1件3呀
係叫 日本藍呀 我真係好中意呀 又話3折
點知 我中意果件又冇呵 咁9折既
咁395x9折 都要3xx呵
所以..我冇買到呀
好可惜呀 下次儲夠錢先去買呀
哈哈 .. 阿ba又係睇中o左1件牛仔褲
點知又係冇5折 係得9折 係79x呀
所以 我地都買唔到呀
咁mama同妹妹就都睇唔岩呀
我遲d先買啦
係啦..係啦..你要等我呀 日本藍
之後 行到咁上下.. 咁就去左
清水灣游水 都幾正呀
咁.. 點知又多人到咩咁呵 咁又冇理由泊去停車場呀
跟住.. 咁冇理由20蚊1個中呀
咁... 我地就兵行險著..去o左半月灣

又係要搭車 仲要..去到西貢又食食食 食d唔好食既車仔面
咁又8x啦
之後去o左搭船船 20蚊1個人 之後講到60蚊4個人
都幾好返咁啦 都係得果2個中到 都唔知幾白痴呀
又冇雪糕食 可樂又飲晒 棉花糖又食晒啦
咁..都幾開心既 個景好令
好正既1日>>
玩過啦 好攰 但係都要去藍田拎野呀
拎我地前日訂既翅呀 又2xx啦
又話8人分量 點知個煲係好重好重 隻雞又得果半隻
都唔知係唔係玩野既 菜就多多既
之後...冇呀 食飽 睇左陣電視
咁_就訓啦 個肚唔好舒服 聽日又要返學呀

個景好令呀
我地d腳腳呀 係冇o左阿ma果隻..哈哈
|