*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 3
累積人氣: 5598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 12 日  星期二   雨天


第2日啦~ 開心 分類: 未分類

sorry呀  又遲o左打日記tim
咁打返先 今日係星期2

都係9點入到愛丁堡啦
今日我同maggie係沙田等
我都唔知佢係講真 今日係同我1齊搭火車
轉van仔入去呀

咁都唔知幾好笑呀 我又唔記得約o左阿水係巴士站等呵
點解我好似咩都唔知咁既 好白痴呀!
咁之後到o左大埔墟落車 轉64k呀
係啦_ 咁之後好彩有maggie帶我路呀

哈哈 仲撞到阿水個fd呀 但係唔知佢叫咩名呀
搭o左成程車 我都係未問過既!?

之後..入到去啦 好似唔夠1陣
我地又出去練習啦 我同阿慧┌noel┬同maggie佢地呀
阿水就唔係我地果邊呀 2日都係咁呀
阿水_好慘呀你

之後..我同佢地去o左障礙賽先啦
都ok難下呀 都try過講好多野
但係都好似唔係講得咁好咁
死啦_唔知第3日我又係點死呢!? 死啦!?

跟住到11點到啦 我地就同阿水佢地交換啦
我地去o左tcc 都唔知幾驚呀
我真係覺得我講得唔夠好呀 咁點算呀

之後去o左tcc啦 係noel第1個
咁我地係用最難果條呀 都唔知幾_ _”呀
咁跟住 咁都係要上啦
咁點知又落大雨囉 都唔知點解會咁呀
都冇計呀 落雨就唔比上去呀

跟住入o左去康樂室呀 ac果邊就冇咩問題
佢地都可以keep going 佢地果邊係
頭4關都係有瓦摭頭_之後

早o左d出去食飯呀
今日同唔到阿水去食飯呀 唔記得問佢拎電話tim
so..我同o左阿慧佢地食呀
天雨關係 咁我地就去o左食牛記呀
都ok耐下呀
我地入o左去嗌外賣呀
但係都唔知等o左幾耐呀 好辛苦呀

跟住等等等 由12點到就到12點4之後
拎晒野啦 咁就返o左入camp入面食呀
好野有野食啦∼正呀

點解咁想食面呢_ 都係因為
我地係出去果陣見到阿芝麻阿bee佢地4個
都係留係度食呀 食咩!? 係又平又好味既
杯面呀 我都好想食呀
可惜呀! 我都唔知 咩事呀
之後..我地買o左叔黍食o左啦
都好好味呀 佢地仲有時間訓教

我就都係留係康樂室 之後冇咩啦_
打我既ndsl 正1白痴
咁都冇計啦 點都要2點先下1part呀

咁我地由12點9到1路打1路傾計咁就
到2點啦 之後上堂 抄筆記
之後去o左聽1次 室內攀登同埋定向呀

都唔知點解_ 係elanie講解
唔知係唔係因為d人太攰 所以就冇人試玩啦
我本來都有諗過 但係我太攰啦

真係好攰呀 訓日都係訓得果4個中到呀!!
仲話要溫書囉 點知係 咩都冇呀_
得晒呀....我

掛住做功課呀我 係ISB 既unit13呀
係felix做架
我做copy既∼
之後我都唔知冇做既 做t/f

同埋做o左14既mc啦
但係點解阿felix份功課唔係好得係
48/80呀 咁我有20題唔知係唔係岩啦∼因為都係撞既

哈哈 咁又1日 大教訓啦