sorry呀 又遲o左打日記tim
咁打返先 今日係星期2
都係9點入到愛丁堡啦
今日我同maggie係沙田等
我都唔知佢係講真 今日係同我1齊搭火車
轉van仔入去呀
咁都唔知幾好笑呀 我又唔記得約o左阿水係巴士站等呵
點解我好似咩都唔知咁既 好白痴呀!
咁之後到o左大埔墟落車 轉64k呀
係啦_ 咁之後好彩有maggie帶我路呀
哈哈 仲撞到阿水個fd呀 但係唔知佢叫咩名呀
搭o左成程車 我都係未問過既!?
之後..入到去啦 好似唔夠1陣
我地又出去練習啦 我同阿慧┌noel┬同maggie佢地呀
阿水就唔係我地果邊呀 2日都係咁呀
阿水_好慘呀你
之後..我同佢地去o左障礙賽先啦
都ok難下呀 都try過講好多野
但係都好似唔係講得咁好咁
死啦_唔知第3日我又係點死呢!? 死啦!?
跟住到11點到啦 我地就同阿水佢地交換啦
我地去o左tcc 都唔知幾驚呀
我真係覺得我講得唔夠好呀 咁點算呀
之後去o左tcc啦 係noel第1個
咁我地係用最難果條呀 都唔知幾_ _”呀
咁跟住 咁都係要上啦
咁點知又落大雨囉 都唔知點解會咁呀
都冇計呀 落雨就唔比上去呀
跟住入o左去康樂室呀 ac果邊就冇咩問題
佢地都可以keep going 佢地果邊係
頭4關都係有瓦摭頭_之後
早o左d出去食飯呀
今日同唔到阿水去食飯呀 唔記得問佢拎電話tim
so..我同o左阿慧佢地食呀
天雨關係 咁我地就去o左食牛記呀
都ok耐下呀
我地入o左去嗌外賣呀
但係都唔知等o左幾耐呀 好辛苦呀
跟住等等等 由12點到就到12點4之後
拎晒野啦 咁就返o左入camp入面食呀
好野有野食啦∼正呀
點解咁想食面呢_ 都係因為
我地係出去果陣見到阿芝麻阿bee佢地4個
都係留係度食呀 食咩!? 係又平又好味既
杯面呀 我都好想食呀
可惜呀! 我都唔知 咩事呀
之後..我地買o左叔黍食o左啦
都好好味呀 佢地仲有時間訓教
我就都係留係康樂室 之後冇咩啦_
打我既ndsl 正1白痴
咁都冇計啦 點都要2點先下1part呀
咁我地由12點9到1路打1路傾計咁就
到2點啦 之後上堂 抄筆記
之後去o左聽1次 室內攀登同埋定向呀
都唔知點解_ 係elanie講解
唔知係唔係因為d人太攰 所以就冇人試玩啦
我本來都有諗過 但係我太攰啦
真係好攰呀 訓日都係訓得果4個中到呀!!
仲話要溫書囉 點知係 咩都冇呀_
得晒呀....我
掛住做功課呀我 係ISB 既unit13呀
係felix做架
我做copy既∼
之後我都唔知冇做既 做t/f
同埋做o左14既mc啦
但係點解阿felix份功課唔係好得係
48/80呀 咁我有20題唔知係唔係岩啦∼因為都係撞既
哈哈 咁又1日 大教訓啦
|