今日星期4 仲要係pre’s天
都唔知幾驚呀我
點知..miss病左 我讀o左咁耐
i mean 係呢間學校
都係第1次咋 係1件好事!!
哈哈
之後去左返工> 都幾開心既
但係好攰 訓啦我
續....
係啦_咁今日我都算係早o左d出門口啦
係去見工呀 尋日呂琳打比我同我講左
係尖沙咀海洋中心馬莎請人
之後係今日last day
咁我就去左啦 係5點10分到就到左
但係我都唔知搵o左幾耐 我先搵到呀
係係海港城入面係 belly隔離上去搭_立_
之後上到去啦 係822室 我真係由1->去到22呀
之後點知我見到好多人都係門口出面排隊啦
我都唔知係咩事啦
之後我係果度門口 見到請人 又話咩唔請暑期工
唉* 又話要填 form 又話要呢樣果樣
我都唔知點算好啦
咁都冇計啦 算數啦∼
咁之後 就去o左返工啦 唉*
我返6呀 但係就冇食到野呀
都唔想食呀 咁就飲o左杯豆冰
哈哈 都好耐冇飲過啦
之後 返工 有個唔知叫咩luby既人啦
好似joey 姐姐 果d咁架
但係_ 唔知點解見到佢 都好驚呀
佢好似好嚴肅果d人 又係好高人工果d咁啦
咁都係要返工啦 又話要我做*擘盆位呀* 我都未試過
之後又同我講 佢唔知我平時工作表現呵
ok∼ 咁之後啦 阿雞仔就做o左我個位
我同佢換左 我都係做我做開果d
咁都ok啦 又係同娟姐呀 咁都冇計啦
今日食到雪糕正呀
咁仲要我係度同佢地吹緊水啦 咁冇啦啦
阿翊黍左呵 我都唔知點好啦
佢係就係同我講 比2個1993年1蚊比我
事實上係點 我就真係唔多清楚呀 唔知呀 點解d人
又唔話我知 真係嚇死我啦
咁之後我仲識多o左個fd呀
係叫光哥呀 佢都幾得意呀
有個老婆 但係 佢係住秀茂坪呀
哈哈 咁就好啦 我以後 有人陪我返屋企啦
都係1A姐 ∼ 哈哈
|