*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 20
累積人氣: 5615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


嚇死我啦 感動 分類: 未分類

點解我會咁『早』打我既日記架
等我話比你地聽啦 唔可以笑我架
都係因為1隻 叫做【禪’既生物呀


記得我對上1次見佢 係係唔知幾多個星期之前
係我地1家人係屋企 食飯果陣呀
係我_媽打_1個人 ko左隻野呀

佢係飛左上我媽打度
依定 到得反我1個人啦

 

當時既情形係:

我坐左係張床上面
咁我打ndsl啦 玩ma車
之後 有隻野係下面上左黍呀
係咩 就係果隻*禪)呀

 
我都唔知點算啦_我唯1可以做到既係
攞張被1下將自己成個身 成身都包好晒
之後我聽到既係得 隻禪係咁撞落燈d聲

同埋我自己既心跳聲呀


之後 我聽唔到隻禪撞下撞下d聲啦

我以9秒9咁 落去樓下
再出門口 熄燈

同埋)係廳度唔敢返入房呀
好驚呀我

  

 

之後阿女麻好似比我嘈醒o左
咁_就我又嚇左1下女麻女麻呀
咁之後我都唔知點算啦
阿女麻就話唔駛驚 之後
佢幫我間房由床頭cheak到床尾
再睇到清清楚楚
我先敢入返去呀

 

之後我就打o左d咁既野啦


 

 

 

書名係: 思憶感覺

第1章

在女人生命中

住住最難實踐我使命

就是證明男人我真心 

 

第2章

 偶爾看著他我背面

她便會莫名其妙地添了一份遐想

想試試伏在過闊背部我感覺

但當他別過身子面對著她我時候

她又會馬上抖擻起來

面這份遐想又會像老鼠遇上猫般

自動跑到遠處

消失得無影無蹤

 

 

 

第3章 

年輕時總喜歡亂愛
誰個帶給你刺激快樂便跟誰一起
但人長大了
便會產生倦意

當回想過住多後感情中

留下的只是片片傷痕

卻沒有一段可稱得上刻骨銘心時

就像踩空一級樓梯般

試想又怎敢再愛?

 

第4章

她耳朵就在一霎間熱得像火燙

面這種燙更一直伸展至臉頰兩旁

呼吸節拍混亂了,像是停止過

亦像加速過 ; 但身體運作失去協調

並沒令她痛苦得要離開人世

相反她希望這個空間可以就此停頓

讓她能細細地品味這一刻的感覺

這份人生少不了的微妙感覺

因為她知道只要嚐過這份感覺

方可稱得上不枉此生

 

第5章

要是每段愛情

只要過了最初我甜蜜期

就得面對接踵而來我傷心

那麼微笑便是眼淚我根源

既然如此

我還為什麼要稀罕傷痛前我快樂?

 

第6章

要是在一段感情中

從一開始就已包含了瞞騙我成分

這還稱得上是愛嗎?

 

第7章

要是到欣賞的承諾方說得上有價值
同樣

已失去誠意我諾言即使已實踐也沒意義

 

第8章

談戀愛就像吸毒

最初你只會輕嚐

當慢慢變成癮君子後

需求便會越來越多

令人無法戒掉

 

封面仲有幾句係

(  

 !)

 

之後上o左個fd日記度睇睇
都好多日冇睇到啦
估唔到條數係咁
1=2 !?

睇左都係唔明呀

係呀_佢就轉左歌呀

Christine Glass - My Love Will Get You Home

點解又係呢首呀

 

 

設x=y 

 

x-y=0....>(1) 

 2(x-y)=0

 2x-2y=0....>(2) 

(2)代入(1) 

 x-y=2x-2y
x-y=2(x-y)
1=2 ?????
點呀?? 


咁之後..我就有我既早餐啦
都係因為果隻野呀_真係激死我啦..
都係因為咁 因禍得福
我有早餐食呀 食咩..!? 係紫菜面呀
好好食呀 食完我就去o左訓教教啦
都唔知幾正呀 不過咁食法 會唔會又肥左幾磅架!?
我唔制啦 之後我訓o左2個中到 咁就要返學啦

今日仲要係上IEO堂 都唔知幾眼訓呀
不過都幾好笑呀^^" 今日oscar冇返到呀

係啦_咁之後 就pps啦 都幾好笑呀
今日有2 team人出黍pre’s
第1係iris carter佢地呀
都幾好呀_好正經 咁第2係阿felix同manson呀
都唔知幾好笑呀 笑死人啦 manson扮法國人呀
仲要假髮tim呀 真係好好笑 阿sir都話佢地講得好呀

不過∼阿sir話下1堂係 最後1堂呀
我唔上堂會唔會好衰呀* 唔知呀
都唔知點講好呀 我請假信又未比miss呀
咁都唔知批唔批我事假呀><”

真係唔多清楚呀 之後放學啦 咁就去o左影印啦
都幾正呀 冇咩人又唔駛咩排隊呀*正呀

之後我仲可以係果度整釘裝果部機呀 都唔知幾好返呀
不過我都唔知係唔知豬得濟啦 咩都唔識用呀
想用切紙機 又唔知係要用電呀
係唔係好差呀 之後..影好晒影都 係咁上下啦

都幾開心架∼

之後去o左睇個fd 踢波呀 都唔知幾熱下呀
仲要唔識路去呀

哈哈_今日好開心呀 之後夜晚仲去o左食m記呀
我請架〕 點解我有咁多錢 其實冇咩啦
8達通都負啦
好開心呀_係啦.. 今晚有排溫LCCI呀 不過都唔知係唔係ok架
盡力啦 但係我諗我pass既機會係得1/100呀

哈哈 都唔知有冇tim呀 今個星期6仲要返學校補課呀 死唔死呢!?
仲要係校服呀 唔返又唔係好得咁呀 係acc呵∼ 我又唔想miss 1堂呀

我要溫好我既書
我要打好爆1關
我要考到好成績
我要比多d心機
我唔要比人睇死

哈哈哈=〕

我諗我唔會咁不切實際掛】