可以既話 我希望我可以重新過呢1日
今日冇咩特別值得我慶祝既日子
係1個好殘酷既星期2 今日幾經辛苦先起到身
落得我張軟林林既床_ 真係好辛苦呀
早知_如果有得比我擇多次
我尋日就唔訓啦 訓得果2個中都唔夠呀
_好慘呀_今日唔返又唔得呀
唔返既話 我尋日溫得咁辛苦既野就冇晒啦
咁係好唔得呀><" 我溫左咁耐都係等呢日
我唔返咪前功盡費 早知如此 又何必當初呢!?
咁我今日都係返學啦 因為遲o左起身既關係
我今朝冇早餐食
仲要今日_ 我早o左5分中到TST啦 咁..
我自己都知自己事 我買左支野飲
希望今日自己唔好係上上下堂 合下合下啦
如果唔係就前功盡費呀!
點知上堂啦 阿sir就同我地講 今日text partership呀
我溫都冇溫過啦 真係_唔知講得d咩啦
咁姐係我尋日溫過既野 都冇用啦
阿sir你係得既
咁_阿sir都係幾好既 咁佢同我地講
咁就聽日上ISB果堂 text啦 同埋默書
我1諗到 我聽日又要jenny又要raymond sir
我聽日就死得啦
我今日呀_ 上堂始終都係頂唔順 訓著o左我呀
訓先果1陣呀_真係呀 不過訓o左半堂都成晒啦
唔聽書唔得呀_我真係1d都唔明阿sir講咩呀!?>w<”
咁係唔得既
不過咁都算啦* 之後我約o左阿翊呀
去o左荃灣 食紅薯粉呀 同埋_行下街 買下野咁啦
好開心呀_今日我地食到紅薯粉啦 不過唔知點解
去到佢又唔食薯粉 食米線呵
真係_唉*_
咁都算啦_咁我地仲去左扭蛋呀 我扭到隻ko/lu/mi
比我妹b呀 咁佢細妹都有呀_ 係ko/lu/mi 加 melody呀
咁我反而係1隻都冇呀_ 連打機 今日都冇去到呀
不過 去o左冒險 好開心 我地1人夾到1隻公仔呀
都係hello kitty呀 好得意都 不過都用o左
50蚊啦 _ 哈哈 係得架啦 我地
係第1隻用o左45 第2隻1次就ko 係佢ko架
咁我地行多左1陣啦 成個荃灣 可以比我地行到既 都行晒啦
跟住我地反o左去琛水埔呀 又係向冒險去呀
不過 今日用晒70蚊都係1隻都唔得呀 好多次都係
又正又負 次次都唔得呀
真係好唔得呀_* 好想好想要呀
點解唔比我呀
_之後..我去o左美玉姐姐度打邊爐呀
都好開心呀
食o左好多好多野 明明話阿哥唔到
點知阿哥又好早返黍啦
哈_好笑啦 又話8個人
點知加埋阿哥都係得7個
係有我啦*joey姐姐*畢家進*我阿哥*美玉姐姐*同埋翠儀姐姐呀
佢地個個都放大假呀
好開心定啦_ 我就part time姐 都冇*有新假期*比我架啦
佢地就係有啦_咁
佢地好似好開心咁 周圍去呀 又去玩 又返下第2間大家樂咁呀
都得架啦 好係我呢d咁
唔讀又唔係 讀我又唔想讀既
都唔知點算呀 有冇人可以幫我呀
_p.s_
以下又係我冇啦啦 唔知打咩係心情日記
我尋日咪講過 唔好為左小事而唔開心既
點解_講就容易 做就難既
我明白到_我唔識顧人地感受 我唔了解佢地諗d咩
我好想做到野 令到人地睇得起我
我唔想次次都係咁 次次都令到我身邊既人擔心我
我想做個 個個人都唔會討厭我既人呀
可惜_都係冇人理我
點解連個天 都唔理我呀
點解要咁對我呀_
我好想好想有個人係我身邊 俾我依靠
唔通關心1個人 都係1樣錯咩
|