*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 57
累積人氣: 5652
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 22 日  星期二   雨天


雨後會有〝彩虹出現嗎!? 滿足 分類: 未分類

今日陰天 又係行雷閃電既日子
同我既心情1樣* 好差呀

今日我都唔知幾辛苦先起到身 起到身啦_ 又唔想返學校
反正好似而家既我 都唔知讀書係岩定係錯
而我又讀唔讀得到呢!?
我真係唔知呀..

我唔知我做緊既野係唔係值得

讀左咁多年書書又係為o左d咩呢∼冇人知
又有冇人會明白到我既心意呢

上acc堂 mandy冇返到
得反我自己1個坐 冇計啦 平時都係iris
阿ting 同sindy 3個人坐
今日我地去o左601室上課* 3個人1張台
咁我都同佢地本來都係2擇1 最前/最後 
最衰都係落雨天..我整親腳呀..好慘慘

不過_唔緊要 好小意思
哈哈 咁我就冇啦啦 同o左個叫阿ling同阿琛既人坐啦
我好似做o左最_ _” 果個 我坐o左係佢地2個中間
咁都算啦 係_阿sir坐正係我面前
我又咩都唔識 吓死我啦_ 今日
又話要默多次書呀 唉*∼ 我尋日都未溫掂呀
今日又係10蚊定啦

但係_今日我好開心 因為我有d咩唔識阿sir
同我隔離果個叫阿琛既人 都會幫我呀_ 好開心
唔駛好似平時上堂既 我左右既人都係同我1樣
咩都唔識.. 好似都唔關人地事

係我自己問題姐_如果我隔離既人係成績好d咁就好啦

今日好好笑呀_ 得我1個人擇a公司呀
點知..阿sir又真係咁聽我話 

我只不過係玩玩下咁講*”不如寫名呵”唔係冇人知係我

咁我都唔知呀 都冇人舉手呀 咁我又真係諗住係a咁ma
唔知呀..好白痴呀我 阿sir仲要真係寫o左我個名名上去呀

咁都算啦 我地今日係第3堂acc 默書書啦
咁我都話左冇溫過lo∼ 咁好彩我隔離果2個都幫我手
可惜阿sir又係咁係我既身邊_行黍行去

咁我就* 冇計啦 抄到d又抄錯d 
結果都係1樣 唔合格 扣10蚊

iris係負責$果方面呀 好得呀 
我地班好多人都係要扣10蚊呀 我都要呀

下次呢 我諗都係有我份架啦

不過咁都好既 我會比多d心機架啦 如果有人支持下我咁就好啦
今個星期4放假 唔知去邊好呢!?
唔知呀 好想買psp啦 係呀星期5要text mpt呀 
唉*∼ 咁星期4又唔可以玩到咁晏啦

咁^^ 之後_放o左學啦 都係幾大雨既
但係都係搭mtr 姐 今日約o左
阿葉英傑出黍呀 佢考晒會考咁濟啦
係差今日既中文listen ing呀 唔係係點架呢

不過佢去果間中學我就真係好_ _”都唔識去
好彩我地都問到人 但係 佢又上o左車
真係好好笑呀 佢要去果間中學叫 唔知咩
職業訓練局邱子文高中學校 〕 呀

我都係岩岩先知 

有咁多車可以到呀*

  • 地鐵 (寶琳站)
  • 九巴 98D ( 尖沙咀東 - 坑口北 )
    • 下車地點: 茵怡花園站 ( 寶康路茵怡花園對面 )
  • 九巴 296M ( 坑口地鐵總站 - 康盛花園 )
    • 下車地點:茵怡花園站 ( 寶康路茵怡花園對面 )
  • 九巴 297 ( 紅磡碼頭 - 坑口北 )
    • 下車地點:茵怡花園站 ( 寶康路茵怡花園對面 )
  • 九巴 690 ( 中環交易廣場 - 康盛花園 )
    • 下車地點:寶仁樓站 ( 寶琳北路寶仁樓對開 )
  • 新巴 694( 小西灣 - 調景嶺地鐵站 )
    • 下車地點:寶康路站 ( 茵怡花園對面或怡心園 )
  • 城巴 E22A ( 赤鱲角亞洲國際博覽館 - 寶琳新都城 )
    • 下車地點:怡心園站 ( 寶康路怡心園第 4 座外 )
  • 小巴 10M ( 觀塘仁愛圍 - 慧安園 )
    • 下車地點:陶樂路 ( 本校門口 )
  • 小巴 18 ( 北角百福道 - 坑口北 )
    • 下車地點:茵怡花園站 ( 寶康路茵怡花園對面 )
  • 小巴 105 ( 土瓜灣高山劇場 - 康盛花園 )
    • 下車地點:茵怡花園站 ( 寶康路茵怡花園對面 )

真係得架啦 我個fd 想幫佢都幫唔到啦
我都唔知佢係呢間呀 自己又唔1早上網check下呵

仲有地圖tim呀 真係呀

係呀 我今日試佢部psp玩呀ma
好正呀 我都好想要呀

真係呀..唔知我會唔會儲到$$買呢
定係會有人送比我呢!? 哈哈