今日陰天 又係行雷閃電既日子
同我既心情1樣* 好差呀
今日我都唔知幾辛苦先起到身 起到身啦_ 又唔想返學校
反正好似而家既我 都唔知讀書係岩定係錯
而我又讀唔讀得到呢!?
我真係唔知呀..
我唔知我做緊既野係唔係值得
讀左咁多年書書又係為o左d咩呢∼冇人知
又有冇人會明白到我既心意呢
上acc堂 mandy冇返到
得反我自己1個坐 冇計啦 平時都係iris
阿ting 同sindy 3個人坐
今日我地去o左601室上課* 3個人1張台
咁我都同佢地本來都係2擇1 最前/最後
最衰都係落雨天..我整親腳呀..好慘慘
不過_唔緊要 好小意思
哈哈 咁我就冇啦啦 同o左個叫阿ling同阿琛既人坐啦
我好似做o左最_ _” 果個 我坐o左係佢地2個中間
咁都算啦 係_阿sir坐正係我面前
我又咩都唔識 吓死我啦_ 今日
又話要默多次書呀 唉*∼ 我尋日都未溫掂呀
今日又係10蚊定啦
但係_今日我好開心 因為我有d咩唔識阿sir
同我隔離果個叫阿琛既人 都會幫我呀_ 好開心
唔駛好似平時上堂既 我左右既人都係同我1樣
咩都唔識.. 好似都唔關人地事
係我自己問題姐_如果我隔離既人係成績好d咁就好啦
今日好好笑呀_ 得我1個人擇a公司呀
點知..阿sir又真係咁聽我話
我只不過係玩玩下咁講*”不如寫名呵”唔係冇人知係我
咁我都唔知呀 都冇人舉手呀 咁我又真係諗住係a咁ma
唔知呀..好白痴呀我 阿sir仲要真係寫o左我個名名上去呀
咁都算啦 我地今日係第3堂acc 默書書啦
咁我都話左冇溫過lo∼ 咁好彩我隔離果2個都幫我手
可惜阿sir又係咁係我既身邊_行黍行去
咁我就* 冇計啦 抄到d又抄錯d
結果都係1樣 唔合格 扣10蚊
iris係負責$果方面呀 好得呀
我地班好多人都係要扣10蚊呀 我都要呀
下次呢 我諗都係有我份架啦
不過咁都好既 我會比多d心機架啦 如果有人支持下我咁就好啦
今個星期4放假 唔知去邊好呢!?
唔知呀 好想買psp啦 係呀星期5要text mpt呀
唉*∼ 咁星期4又唔可以玩到咁晏啦
咁^^ 之後_放o左學啦 都係幾大雨既
但係都係搭mtr 姐 今日約o左
阿葉英傑出黍呀 佢考晒會考咁濟啦
係差今日既中文listen ing呀 唔係係點架呢
不過佢去果間中學我就真係好_ _”都唔識去
好彩我地都問到人 但係 佢又上o左車
真係好好笑呀 佢要去果間中學叫 唔知咩〔職業訓練局邱子文高中學校 〕 呀
我都係岩岩先知
有咁多車可以到呀*
-
地鐵 (寶琳站)
-
九巴 98D ( 尖沙咀東 - 坑口北 )
- 下車地點: 茵怡花園站 ( 寶康路茵怡花園對面 )
-
九巴 296M ( 坑口地鐵總站 - 康盛花園 )
-
九巴 297 ( 紅磡碼頭 - 坑口北 )
-
九巴 690 ( 中環交易廣場 - 康盛花園 )
- 新巴 694( 小西灣 - 調景嶺地鐵站 )
- 城巴 E22A ( 赤鱲角亞洲國際博覽館 - 寶琳新都城 )
- 下車地點:怡心園站 ( 寶康路怡心園第 4 座外 )
- 小巴 10M ( 觀塘仁愛圍 - 慧安園 )
- 小巴 18 ( 北角百福道 - 坑口北 )
- 小巴 105 ( 土瓜灣高山劇場 - 康盛花園 )
真係得架啦 我個fd 想幫佢都幫唔到啦
我都唔知佢係呢間呀 自己又唔1早上網check下呵

仲有地圖tim呀 真係呀
係呀 我今日試佢部psp玩呀ma
好正呀 我都好想要呀
真係呀..唔知我會唔會儲到$$買呢
定係會有人送比我呢!? 哈哈
PSP呀
|