今日呀..
咁呢 阿婷冇反到學呀
我地呢就 都係咁啦
甘o左好_ _”既頭3堂啦
今日係最後反form既日子呀
其實我都未諗好我夠竟 讀落去定係唔讀啦
我真係唔多知啦 真係好唔開心呀..
同埋 我都未諗到 我讀o左之後又點呢..
我真係諗唔到啦
讀又唔係唔讀又唔係呵
真係百感交雜呀 唔知點算啦
我呀..真係唔想諗啦
今日...咁上o左果3堂啦
都係咁啦..算數啦
咁之後去o左食跌爛番薯呀
都ok啦..都係我想食既野黍既
之後..去o左食.. 啦
好開心咁食啦.. 仲有mandy親自整既
雜菜湯呀
唔知啦..哈哈好開心呀
之後..又要反學啦 上o左isb先呀
但係.. 今日要默ACC呀 係isb堂默書呀 點知 好多人都好勁勁呀<--
都唔知幾得呀 d人冇溫不過用紙仔都要罰9.5呀
iris就7蚊
boey係我地班最叻叻 果個都係罰3蚊
其他人 姐係 都係我地班都係10蚊
我都係10蚊 不過我真係自己做既
我隔離果個都冇溫過 右手邊果個又唔比我睇呀..
同埋佢d字咁_飛_ 我都抄唔到啦
都唔知點講好呀..
真係好.. = ='呀
之後..冇咩都差5多放學啦...
放O左學去O左 影印呀><
都影O左好耐呀>>冇計啦
個老世仲同我講呀 早少少黍 咁我就
唔駛等咁耐啦..不過都係算啦
我都係影到7點幾 個幾中啦
係呀 下次我都可以係E _ MAIL SD O左比佢先..
再睇下點啦..
哈哈∼
之後..同來諗住去搵我阿哥既
點知佢又唔得閒啦
咁就冇計啦
之後..我就反O左屋企 1食完野 我就訓著O左啦
不過都OK啦..
係_ 好辛苦既
6點幾又醒 8點幾又醒
真係好慘呀 不過好彩係冇野做姐
|