*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 45
累積人氣: 5640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


好攰 >< 唔制呀 開心 分類: 未分類

今日呀..

咁呢 阿婷冇反到學呀
我地呢就 都係咁啦
甘o左好_ _”既頭3堂啦

今日係最後反form既日子呀
其實我都未諗好我夠竟 讀落去定係唔讀啦
我真係唔多知啦 真係好唔開心呀..
同埋 我都未諗到 我讀o左之後又點呢..

我真係諗唔到啦
讀又唔係唔讀又唔係呵
真係百感交雜呀 唔知點算啦

我呀..真係唔想諗啦

今日...咁上o左果3堂啦
都係咁啦..算數啦

咁之後去o左食

都ok啦..都係我想食既野黍既
之後..去o左食.. 啦
好開心咁食啦.. 仲有mandy親自整既
雜菜湯呀
唔知啦..哈哈好開心呀

之後..又要反學啦 上o左isb先呀
但係.. 今日要默ACC呀 係isb堂默書呀 點知 好多人都好勁勁呀<--
都唔知幾得呀 d人冇溫不過用紙仔都要罰9.5呀 
iris就7蚊
boey係我地班最叻叻 果個都係罰3蚊
其他人 姐係 都係我地班都係10蚊
我都係10蚊 不過我真係自己做既 
我隔離果個都冇溫過 右手邊果個又唔比我睇呀..
同埋佢d字咁_飛_ 我都抄唔到啦

都唔知點講好呀..
真係好..  = ='呀

之後..冇咩都差5多放學啦...
放O左學去O左 影印呀><
都影O左好耐呀>>冇計啦 
 

個老世仲同我講呀 早少少黍 咁我就
唔駛等咁耐啦..不過都係算啦 
我都係影到7點幾 個幾中啦
係呀 下次我都可以係E _ MAIL SD O左比佢先..
再睇下點啦..

哈哈∼

之後..同來諗住去搵我阿哥既
點知佢又唔得閒啦
咁就冇計啦
之後..我就反O左屋企 1食完野 我就訓著O左啦
不過都OK啦..


係_ 好辛苦既
6點幾又醒 8點幾又醒
真係好慘呀 不過好彩係冇野做姐