*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 32
累積人氣: 5627
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


又要做過啦~同埋...Xx 不安 分類: 未分類

唉*∼ 真係.._ _”呀

今日呢..上IEO啦 比平時都係咁上下 係份ppt呀
miss話我地又要改呢樣果樣呀 真係呀..

好彩miss話唔會扣我地組既分呀..同埋仲比我地係星期3果日交反呀
咁就IRIS果組都係呀.. 我都唔知啦..
我淨係知_ 好多野做
唔知點解D野 1係就唔黍 1黍就好多

好慘呀.. 咁我今日都係咩牙嗎.. 咁就我都估唔到
上完ieo之後 我成個人都動唔到啦 我個肚好痛呀

痛死我啦..我都好耐冇試過 因為果D野 而痛到我 講聲都唔想講呀
好辛苦呀 好彩今日唔駛去海旁做訪問姐 改左係星期4呀
之後..我就搭車車 反屋企啦 都唔知幾慘呀 1路係度同人傾電話 1路好想訓教呀
好眼訓 成個人都好攰呀

咁我幾經辛苦我就反到屋企啦.. 1反到屋企就好想食野 本來有諗過買麥當勞反黍架
點知呢 我去到啦 又唔係好想食啦呵

之後..我就叫我媽媽早D煮野比我食啦
我阿妹呢 就竟然去O左食麥當勞呵 仲要食完先反黍呀
我都唔知講咩好啦
我都好想食呀.. 不過 我知我食O左又要咳咳 咁我就諗住唔食好過啦
我依家連可樂都唔可以飲呀
我MAMA唔比我飲呀 好慘

咁最最最慘都係 我今日係食飯之前嘔呀 嘔完又唔係好想食野啦
不過又好肚餓呵 個肚係咁係度響呀 好辛苦呀.. 
我都冇比我MAMA知我嘔呀 費事佢地食唔落野啦

今日有我中意食既餸呀 今日哈哈..有薯條食呀 係我MAMA整果隻

不過我都好開心架啦 好味啦 
之後..我就食O左半碗反就入O左房 做功課啦 想溫書 點知溫溫下就訓著O左啦
好攰呀我 成個人都..

唔知啦..咁我就10點就訓左啦

之後..我係4點半就起O左身

我諗我今日都係溫下書書好..

咁我依家就去溫書書啦
溫isb呀 8-10
仲要溫acc呀 背默呀

仲要我今日阿兒姐姐(cherrie)叫我幫佢地影印d野
我先知..又有新note呀
咁我又要今日print啦
咁..我都諗唔到
原來我個printer得反好少墨咋..我要叫個fd幫下我手買啦
不過我又冇咩錢錢啦
點算呀

溫o左書書先啦 冇時間啦
8點又閃啦

 

我唔係白痴 我只係諗唔通d野