我都有唔知成個禮拜 都冇打過日記啦
真係有好多野好想同我既 日記講呀..
日記呀 日記
今日係5月3號 又唔係d咩日子 只不過
我有好多野 好想記低佢呀
今日..我反學反3點既..可惜
1早就要去拎相相同晒呀..咁我呢 就10點到上到去啦
同我mama1齊呀 因為佢要買送呀 唉*∼ 不過都係好既
費時 阿ma成日都話我唔陪佢呀..
咁我就去拎o左我地成班人晒既相啦
係94.4呀 之後..sindy o個d啦
仲要唔知點解 係我落單o個陣都係3R 之後冇啦啦
我係2點先上去拎 佢又比o左4R我地呀..我都唔知點講好啦
唉*∼ 點解間相鋪係咁差架..真係呀
好啦..咁都算啦..我仲要今日拎o左反學校比佢地啦
我都係遲o左少少姐.. 佢地好似好唔開心咁呀..
仲要呀..我每1次見到本簿 我都唔知點解 我又好想要1本呀
iris都有啦..唉*∼ 唔知啦..
不過咁都係咁 佢地咁多個 我諗同我最fd o個個都係mandy啦
不過 依家 佢咩都係同阿ting 1齊呀
咩都係1齊 _ 我就好似次次都係佢地多o左o個1個呀
好似今日咁..佢地整阿fai本簿簿啦=〕 都唔知點解呀
我1見到晒出黍d相相 10張有張都係冇我份既
唔知呀..唔係我唔想影呀 係我影o左出黍都冇用呀..
1來我又唔令 2來 佢地好多時都係佢地有佢地影 好多次都冇我份
我次次都係坐最出o個1個呀..我唔中意咁呀
今日上堂又係呵 我咩都聽到晒 佢地話
佢地係指_sindy_mandy_ting
佢地3個有講有笑呀..咩都好開心咁呀
我就唔知佢地咁多啦
不過我聽到 佢地話 1人送1份禮物比對方呀
係mandy送比阿ting 阿ting送比sindy sindy送比mandy呀
唉*∼點解又係冇我份既 次次都係咁呀..
唔中意呀..呢個感覺唔多舒服呀...
希望下次唔會咁啦
之後同sindy去o左搭mtr啦
我正打算反屋企啦 點知 我個fd又打比我呵
佢問我睇唔睇戲 我話冇所謂
之後..我問佢睇咩啦 佢話我中意
點知阿哥同佢個fd都黍呀
咁我呢就.._ _” 我好想睇十分愛 點知
佢地話要睇蜘蛛俠3呀 我1/2都冇睇過呀
真係呀..不過都ok悶既 都有成2個幾中呀..
唔知點講啦..之後去o左食野呀
都ok啦..再之後陪佢地去買tie呀 2條都唔令呀
仲要拎黍襯粉紅色t-呀
真係嘔死人啦..唔知佢地點諗既..
|