*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 93
累積人氣: 5688
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 27 日  星期日   雨天


對號入座^^ 不安 分類: 未分類

點解要用對號入座^^做我今日日記既topic
詳情我都唔知點講啦 都係因為某人 同我講呢首歌
係關心妍唱既 點知我上check左 係SHE囉

歌詞如下

對號入座 S.H.E*

H:太陽太大你就省略午餐

SHE:清清 爽爽

S:月亮太美我就移民陽臺
SHE:欣欣 賞賞
H:開始你還懷疑過我
  會不會我抄襲你太多
  你腦袋還在想的念頭
  我已經就在這麼做
SHE:你的想法我都OK還不夠
    更愛陪你去做
    我的心思你都OK不用說
    甚至對號入座
    Woo最完美的互動
S:水剩半杯你說還剩一半
SHE:樂觀 開朗
E:遭遇失敗我說多學一樣
SHE:開朗 堅強
S:開始我還懷疑過你
  是不是偷偷占星算命
  我腦袋正在想的旋律
  你已經放在車上聽
SHE:你的想法我都OK還不夠
    更愛陪你去做
    我的心思你都OK不用說
    甚至對號入座
    Woo最完美的互動
E:開始你還懷疑過我
  會不會我抄襲你太多
  你腦袋還在想的念頭
  我已經就在這麼做
SHE:你的想法我都OK還不夠
    更愛陪你去做 
    我的心思你都OK不用說   
    甚至對號入座
    你的想法我都OK還不夠
    更愛陪你去做 (陪你去做)
    我的心思你都OK不用說
    最完美的互動

 

 

 

係啦_ 某人都勁架 勁低能

優先訂座

 


 

作曲編曲:黃丹儀 
填詞:梁芷珊  
是 我認沒理會代價後果

我不知也不想看清楚

我優先買飛想要留座  

是 我認是我埋沒了良知

我聽魔鬼的胡言亂語

但我也並非不可寬恕  

命該如此 我會認我輸
後補換上 我志在要參與

 

等她離開 座位空置 

我接棒與你開始  

是我和你不甘平凡

嘔心瀝血故事才夠浪漫

到最後能令你捨她而去

敵人就讚我肯爭取  

是你和我不甘平凡

至激挑戰結局由我示範

淪落到多委屈卻不為難

誰可還令我心淡

 

是 我認害怕寂寞過日子
我膚淺我天真也不祗 
我早知會犧牲了名譽  
是 我認未發現昂貴成本

我貪心和自負和自滿

立心想瓜分她的一半  
命該如此 我會認我輸 
後果換上 我志在要參與 
等她離開 座位空置 
我接棒與你開始 

 

是我和你不甘平凡

嘔心瀝血故事才夠浪漫 

到最後能令你捨她而去 

 敵人就讚我很爭取  

是你和我不甘平凡

至激挑戰結局由我示範

淪落到多委屈卻不為難

誰可還令我心淡

 

是我和你不甘平凡 

嘔心瀝血故事才夠浪漫

 

到最後能令你捨她而去

敵人就讚我很爭取


 

是你和我不甘平凡

至激挑戰結局由我示範 

淪落到多委屈卻不為難 

 誰可還令我心淡

 

流血已經不止也不猶疑 

最堅持是這一次

勁搞笑#
 我都係係林海峰是旦up 花up風
度學返黍架 係唔係好得呢 好愛佢呀
真係笑死我 <超低能 勁搞笑>
之後_ 講反正題呀_
我* 今日2點先起身 先發現
我個鬧鐘 好差呀 真係呀_我明明教o左11點
點知我阿妹 又唔叫我
都唔知佢係唔係專登架
但係_我今日又好似係早過我阿妹起身哦
我都唔知啦 哈哈^^
咁_起左身 個天都係咁 落大雨
尋日仲_黃雨_呢 今日就唔知啦
不過睇個天 都知佢喊得好勁呀 佢唔開心

 
所以佢喊左成晚 都唔知佢係唔係*勁低能*呀
唔知係因咩事呢 係唔係佢想...有人理下佢呢
勁搞笑 哈哈
真係好好笑呀
6字真言呀 *勁低能*勁搞笑
咁諗 個人真係會開心d架呵

之後_沖左個涼 落街 都唔算係落街呀 係_上去上面
去o左紅石買外賣 同去o左樓下買腸粉_ 比我mama佢地呀
佢地each peploe have 一盒
都係幾拎架 我自己又要呵
so..5盒啦 我果盒仲要係多d花生醬/少d甜醬
哈哈_好開心 仲要濕晒_對腳_
好唔得呀 帶左摭都冇用
著雨樓 超低能 勁搞笑呀 冇可能呀
帶摭先係叻叻呀 我呢d就係啦
咁我地左到黍啦 _ 食野啦 點知又食唔晒呵
好彩阿妹呀 真係好開心呀 
係呀係呀_ 我尋日都唔記得打tim
我瘦左呀 5磅呀 好開心呀 我係全屋企
最瘦果個呀
哈哈 好開心 可惜今日要做IEO呀
聽日就要pre’s啦*
後日又要默書呀text 真係好多野做呀
點死呀_