有時候 自己都唔知自己係因咩事開心
咩事唔開心 其實開心係睇自己既心情同埋自己點去睇
每1件事 _ 冇1定既答案
冇人會左右你
只係我自己一廂情願既想法 唔知會唔會有人認同
有冇人可以好似我咁 為o左好少既事而唔開心
又可以為o左人地既事_而擔心
偏偏自己既開心 係因為人地既開心面開心
有人同我講過 好多事都有幾面 睇你係由邊個角度去諗
世界上有幾有不愉快既事 冇可能為o左1件小事既嬲
更加唔可以為o左1時既快樂而建築係人地身上
我聽就聽得多啦 但係_點解我feel唔到
自己係度慢慢咁成身 自己好似冇進步過既
我真係唔知點解我今日會冇啦啦 打埋d咁既野
我緊係因為今日係1個好特別既日子
今日係_5月28 又係要反學
仲要presentation既1日 可以話冇咩特別既
同平時係差唔多 不過今日多左d野
今日pre’s啦 咁我地係第3team呀
我其實都唔係準備得好好 係我地個ppt做得好
我都唔知算唔算係我有份做既ppt啦
哈哈^^ 咁我有7.2/8分呀 都可以話好高分架啦
係我心目中 我地果team mandy係最高分7.6
咁最低分都有6.6 so 我覺得多1分係就係唔係好多
不過真係好開心既 我係講真既
今日阿keith 仲要係唔係好舒服 佢都講得好好呀
真係自>葵<不如呀 唔識打呀
係呀_今日上york sir
york sir 仲要唔記得我個名呀
好唔開心呀 我剪左頭髮都好耐下啦
真係呀 佢連阿ting都唔記得呀
真係呀_= =”呀 不過都係算啦 佢唔記得我都好正常呀
我上堂都係咁上下 冇咩野想講 傾計就有我份
聽日仲要唔知text同埋默書既我
好似覺得 讀唔讀都唔係問題咁既
點解既* 唔知呢 係唔係我仲係未識諗野呀
都唔會啦係唔係呀 我今年都18歲女啦 就啦
18歲 就可以唔駛比我笑我係細路女啦
我真係好想快d大過呀 _ 唔知我大個左
d人 會唔會當我係大個女呢 _ 哈哈
好期待果1日呀
聽日去食飯呀 好開心 有人搵我食飯呀
係大家樂果個收銀姐姐呀 同埋佢男朋友呀
仲有好似都係大家樂d人呀 好開心呀
佢地會搵埋我呀
去打邊爐呀 正呀
我去過佢地屋企 聽日係打邊爐呀 好開心
係呀 聽日記得還書比人呀 仲要去影印 同埋
text同埋默書呀 溫書啦 係時候啦
都唔知係唔係我仲未識諗呀 我次次唔溫書
d哥哥姐姐都會同我講 溫書啦
真係唔知點解佢地會咁諗呀
|