今日1早就上o左MPT 咁都係1件好事 考o左自算呀
咁 係勁啦 係點坐架呢 係DBM2(1) DBM3(1)..
到DBM3(12)之後就DBM2(13)..(14)...到最後果個
都唔知我算唔算係好彩定唔好彩啦
我係坐tracy 姐個位呀 姐係係加手邊第3行既最右手邊位
都唔多開心呀!?
點解要咁對我呵_我真係唔多中意咁呀 係newman坐係我左邊
好彩newman係1個 會溫書既人
我就...抄佢好過啦 點知我都係抄得果幾個字呀
我都唔知佢mind唔mind 架 咁我都係算啦
自己黍...唔識都唔駛問心無愧呀
之後newman都冇咩理過我啦 係同阿ting同mandy係咁傾啦
因為我地都係考o左1堂 之後果堂要上堂呀 咁newman
都坐o左係前面啦 miss話唔駛換位 不過有d人都換o左
由其係newman啦 我同阿ting都唔知呀
之後_iris又同阿ting坐啦
咁我就 都係自己1個人坐啦 都唔知講咩好啦!?
我又冇理由坐過去同阿ting坐啦 佢都唔會理我啦
咁iris都係呀 唔會多理我啦
咁我可以點做呀 我真係唔知呀
咁唯有係我自己1個人食啦 咁正係我諗唔到食咩啦
咁m記啦 起碼1個人食唔會咁衰呀
之後.. 打o左比felix 同felix 1齊食呀
哈哈 都唔知點解咁岩呀
打比felix 佢都係我前面啦 佢等緊過馬路
佢本來又係想去m記買個包 之後落機鋪打機呀
我就_唉*∼ 好彩佢都係食m記
咁我就同佢講 唔好去啦 1齊食野呀
哈哈_ 咁都好d 起碼係我冇人陪果陣felix都會陪下我
唔知mandy,ting,iris,oscar
佢地4個又會食d咩呢 又會唔會真係食米線呢
如果係既話 咁都好 起碼米線係 5個人都有1個人多
係邊個..係我 都係我唔好
我都唔知點解佢地唔中意我
係唔係我做錯d野
係唔係carter件事
係唔係我唔識體諒下mandy
係唔係我同佢地溝通唔到
係唔係我做咩都係錯
係唔係我連朋友都唔可以多1個
係唔係個個都唔中意我
係唔係我想要既野 得我自己去搵
係唔係唔會再有人幫我
係唔係我永遠都只可以做多餘果個
係唔係我既問題 唔關人地事
係唔係我自己搞成咁!!!
我好希望我既朋友會開心
朋友對我 可以關心
我有好多好多野想講 但係我諗都係得
同自己講 同日記講
同d我都唔識既人講
點解我會搞成咁
上melissa堂 我同felix食o左好耐
咁_ 我地返到上黍 好多人都齊啦
我估唔到既係_
佢地個個都坐晒第1行啦
係oscar,mandy,iris,ting,carter
咁我呢 我冇既
我坐o左係annie隔離呀 咁佢地有佢地既出猫方法呀 我就唔知啦
反正我都唔駛讀佢地果科 係cs呀
我地今朝都text左係 mpt
唉*∼ 點解d人可以出猫既
我估唔到係.. 連melissa堂都係咁呀
我知有邊個出猫啦 我地上半班既有 boey同fiona
其他人我就唔知啦 不過marteking就有cc/manson
其他我都唔多清楚啦 我只係將我見到既打落黍
我真係唔知出猫既人 miss會唔知呀
咁我呢d真係有讀書既 咁又點呀 到頭來 都係唔合格
都唔知係邊個錯啦
係我唔去出猫面錯呀
定係我去出猫面錯呢!?
我真係唔知
我可以點呀!?
有冇人可以答我呀
之後.. 上完晒啦 我就去o左大家樂 今日係第1日嗎
咁我唔知啦_咁我都係想賺多個錢
係_ 返下個星期4-5
都係放學後
咁之後我就唔知啦
星期1-3就去訓練班
我諗都ok掛
我知我得既
係呀_去o左大家樂啦 之後..咁
去o左荔枝角 本來諗住等埋個fd先既
佢要上去整野 係咩野 係_唔知咩工作證呵
咁我就唔多中意佢呃我呀
佢原來都係係尖沙咀又同我講係旺角呵
_ _”呀 咁都冇咩啦
點知原來佢係同我同1班車呀 哈哈
真係好好彩咁哦∼
咁之後我都搭過去荔枝角啦
跟住_我問佢拎o左key
我自己上下問賴姐借
都ok呀 係*冇筆姐
之後都冇咩啦 都係咁
我叫o左買埋筆上佢屋企先
咁我就係屋企等佢拎筆筆比我
都係幾開心既1件事既
都係玩得果1陣 咁我地就落地鐵站啦
係太子等埋哥哥 佢地就去見工
又係果間惠康 我就係去做大家樂
做4-5
唉*∼!都唔知點咁tim
今日返到屋企 未夠9點就訓o左啦
點知都係個fd衰先 都唔知佢係唔係玩我
係我訓緊果陣打比我 係12點半到啦
佢問我HR係邊 我唔記得啦 都係係尖咀
不過 我之後上網check埋啦
係係sogo同尖咀都有呀
真係唔好開心啦 好嬲呀
咁我睇未接電話啦 阿selina都有打過比我
係11點幾 我冇理由係12點幾打比佢 同佢講
我唔咁做架
咁 阿奇哥哥 都有打比我呀 好無奈呀
點解既 係係9點幾 咁我都唔知啦
咁打既係咁多啦_
|