*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 13
累積人氣: 5608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


好嬲呀>x<" 無奈 分類: 未分類

星期呵 返學又要早
放學都係早 都幾係1件好事
但係.. 因為我今日要考LCCI L.v2
都唔知點死啦 因為我溫又溫唔熟
背又唔想背
都唔知自己係唔係真係想去考咁既!?

咁都冇計啦 錢又比左 冇理由唔去考架 係唔係真!?
咁我今朝都係好辛苦咁起到身 返到學 但係就...
同個fd1齊返呀 佢尋日都係觀塘個fd度訓呀

咁都冇咩野啦 都係咁上下 咁1齊搭mtr
我就返到去 都幾多人下啦 仲差d遲到tim
我都算係好彩

之後.. 上堂啦 又係冇咩人理我 理我既都係我左右既人
理下我啦^^

咁上到11點半 有個break啦 咁我就打比我個fd
叫佢拎返個筆袋同準考證比我啦
咁我打比佢 叫o左佢起身 佢都係冇係12點10果陣拎比我呀
好嬲呀>< •︵.

咁都冇計啦 另1方面 我又約o左我_家姐_啦呵
我_家姐_仲要黍o左尖咀搵我先啦 佢係海廣城果邊既kfc
咁我都唔知點同佢講好啦

唯有都係我等o左個遲到既fd
拎野比我 咁我先去join我家姐啦_ _”

咁我拎到筆袋啦 我就去o左kfc拎我家姐啦
都唔知幾開心呀 但係_都係我唔好 我遲到
我遲到都係因為個fd 佢遲我就遲啦
好嬲>< 都唔知幾嬲呀><

之後真係食kfc呀 都ok啦 都冇話..
我要今晚返黍先打
我食野先____
續...............

續`啦_ 咁我地就食左kfc之後
搭o左火車去大圍 再轉馬鐵去1個叫沙田圍既地方啦\\

今日係我咁大個女 第1次搭馬鐵
都唔係好多人搭架呵 係_ _在
d冷氣真係好勁呀 但係搭得2個站就
落_馬_啦 唔係落馬洲 呀 哈哈 
1出>馬<就熱到阿ma都唔認得呀

真係好唔明 點解搭火車係冇學生優惠
8個幾1程呀
之後去o左惠康買野飲呀 都幾熱下呵^_^”冇咩表情tim
係啦_之後上o左去家姐屋企玩 黍到呢d地方 好有我以前屋企feel
都係公屋1間 不過佢間屋 好似係1個屋企多d呀
可能係我屋企實在太多野啦*

上o左去啦 家組同我講 依家都冇人係度住 不過又唔可以租比人
因為係犯法既 咁之後我問o左佢好多好多野呀
佢都帶好多好多錢出街架呵 咁都係好事黍既
費事要係acc度拎出拎入呀ma
咁_haha 都唔駛4xxx咁出街架 真係呀∼
唔知講咩好啦!

佢仲要係屋企度攞個保出黍 煮牛肉食
下..咁都好食架咩 咩都冇 淨係得牛肉同水
仲有d*是由*既  咁啦
係呀係呀
我最最最開心既係 我可以又見返佢啦 都唔知幾開心呀
佢依家同我用同一款機呀 係同1形號tim
不過佢白 我黑 咁姐

係呀_上o左佢屋企 目的都係1個姐 搵個地方ha下ha下
咁就可以去考我既LCCI啦
哈哈 仲要係_遲到呀 都係因為佢啦
佢又話要攬多陣呀 好_ _”呵
唔知啦 佢話好想搵個人比佢攬下呵
之後我問左佢1個問題啦 佢同我講
個答案係傻下傻下 係啦_見到佢好似真係唔同o左d咁呵
唔知係唔係半年冇見既關係呢!?

但係_佢讀既心理又係唔係我想讀果d呢
我就唔多清楚啦 但係佢有中意既人
我就知呢 都係今日先知姐

係果陣都係好開心既
但係佢送左我落去搭車車啦 係85x呀
如果我冇記錯既話 咁就係啦_
最最最無奈係><
HOLY FAMILY CANOSSIAN COLLEGE 嘉諾撒聖家書院

係有2間架囉 你話呀你話呀
又話架巴士係去到HOLY FAMILY CANOSSIAN COLLEGE 架啦
點知 原來係學校 係小學學校囉 _ _”呀
果陣都5點51啦

6點就開始啦 但係最慘係 間中學係好遠下囉都唔知行o左幾耐
先去到呀 好似行o左6-8分中啦
之後 就_ 哈哈 又要上樓梯
行上2樓啦 又冇咩路標呵 都唔係好識路啦
好彩撞到幾個同我1樣 遲到既人 佢地行去邊 我就跟住佢地行啦

哈哈 ^^ 都唔知幾多人望住我地呀

係啦_ 哈哈 真係好好笑呀 我入到去啦 我係第42個位呀
係呀∼ 咁我都幾前下呵 又係咁既
我中意後面多d姐
咁我前面果個 我仲以為係絲絲tim呀點知唔係呵

係1個都係ymca既人 仲要係係我入黍果陣我都冇睇到呀
好多好多y記人都係係我果行既後面呀 好似fiona都係架
不過佢可能好早就閃o左啦 我唔識路果陣 打比佢 又飛左去
留言啦 我入到去都關o左機 因為費事有咩事啦
maybe電話好多人打比我啦 又maybe係電話唔知點解係震啦
又響啦 咁就死啦

唉*∼ 點算呢 我咩唔識寫呀 i mean係個個
考生必寫果d野呀 唉*∼ 點知我都唔知寫o左幾耐呀
我寫晒咁濟啦 我先知_個白版係有寫到架囉
但係...d字真係好得呀 我都睇唔到呀
都唔知講咩好啦 我都坐到好前啦 咁都睇得唔清楚

都唔知d人係唔係唔識寫字既
係啦_咁我1見到d題目啦 真係得呀
我1題都唔識呀 total4題
我識既係得d Trading and Profit and loss account
同埋
Balance Sheet 呀 仲要唔係我平時寫開果囉d呀
真係呀 係呀 仲有1個 係叫咩statment 好似係咁上下啦
仲有 cash / daybook 都唔知我做得 同埋有股息果d呀
都係唔識做既咁啦 不過我都好比心機咁 做到8點7呀
total 3個中 我用o左
2個幾中啦

哈哈 仲要係我做完我識果d啦
我就閃啦 因為_我都唔識囉
之後我都唔知幾_ _"呀 
唔識acc都算ok啦
我係唔識路返屋企呀 電話又冇咩電呀
我又好驚呵 唔知點算呀

之後我好彩見到去地鐵站既指示牌呀 哈哈
係去樂富 地鐵站呀 都唔知幾開心呀
哈哈 仲可以去埋 toy叻
哈哈 ^^ 真係好開心呀 考晒啦
係時侯去食野啦 食咩就未諗到
諗到係我個fd又遲到 又好嬲啦
佢掛住傾電話唔理我*我仲
咁佢話 佢1陣又唔得閒啦 我好嬲
之後佢原來都係過觀塘 好好嬲
之後佢陪o左我1陣就閃啦 好好好嬲

之後係呀係呀 我地去o左百佳買面面返屋企煮
都唔知幾開心呀 有野食啦

仲要又有fd打比佢啦 真係好好笑呀
我就搶o左佢電話 同佢個家誠哥
講啦 12輪咀咁 講晒我好多好好好嬲既野比佢啦
同埋_呀*係啦 咁佢個fd就好_ _”咁 比我呢個人
將我心目中 all既唔開心都to 晒佢啦

仲要我自己都唔知自己鬧o左佢d咩呀 我淨係知
我個fd笑死呀^^v真係咁好笑咩^v^

唉*∼又係咁 要1點到食野 到10點幾先又有野食
食完仲要訓啦 好攰呀我 咁我食飽飽啦 咁我就哈哈
訓啦Zzzz...

係呀_我想問 有冇人可以話我知
可以比人擁抱住 同可以擁抱人
邊1面係會開心d / 舒服d
同埋_點解大部份都係女仔比男仔攬
男仔又會主動咁借個_薄頭_比女仔唉既
我真係好想知 

攬住1個人既感覺係點呀
thx 好心人講比我知呀