今日 星期6 本來係1個好美好既日子
點知_ 要補課 仲要係全校果隻呀
真係呀 有冇搞錯呀!?
咁都冇計啦
都係返啦 咁我今日返到去 都唔知幾多人呀
得我啦 阿KIT啦 同埋成日都好早返到黍既amy呀
我都唔知呀_ 咁都冇咩人返
我地班都係得5個
係阿kit, 我,oscar 同埋遲O左少少既Feilx
咁dora同fiona 我都唔多清楚啦
咁mandy 阿ting sindy 同iris同李銘基都冇返到呀
咁都係咁過架啦 今日上3堂 都係好free下呀
阿sir又可以唔駛西裝打呔呀 1件T+ 牛仔褲呀
都唔知幾FERR 但係就唔知點解
要係我地咁唔公平 係要校服囉 OK
冇野講啦><
咁之後好辛苦咁抄晒D note
咁就好快落堂呀 都幾正呀*
跟住本來諗住個fd 係12點半到到尖咀既 點知 要差唔多1點幾先ok呀
咁都冇計架 係唔係先!?
我就去o左大快活搵我契爸呀
我有焗豬食呀 仲有橙汁飲呀
但係都係其次 都係麻麻地姐
大家樂好食d呀
下個星期4先有得食啦
咁都冇計啦 我下個星期就可以返工啦
係呀 咁我就同阿翊同佢阿妹同佢阿妹個fd
去o左旺角行街街啦
佢地要去買畢業典禮3呀ma
咁都冇咩既 係唔知幾解我中意既野 佢個fd都會幾like
好開心呀 有人認同我
之後 我地去o左潮特行o左1圈都係睇唔岩我地想買既野
咁去o左旺中 新之啦 佢地都買晒野咁啦
我地係1間鋪到 睇中件褸 但係_就
睇多陣先啦 都未買入面果件呀
係唔係先!?
咁我帶o左佢地上去 我最中意果間鋪啦
我好中意果條裙呢 佢地都好中意呀
係白色果條呀 上年好可惜我買唔到呀
咁都冇計啦 咁佢個fd買o左啦
係109呀 咁 都好平啦
咁行o左多陣 買晒件褸呀 買o左件灰色既
襯落件白色裙度呀 都好令令呀
咁佢阿妹就買o左件又黑又白既3 有少少裙仔既
咁都幾令 仲買多o左件褸呀 白色既 仲買多o左條belt呀
都好令令啦
之後去o左>笑<萬度買埋對鞋呀 我都買o左呀
係返學果對呀
哈哈^^ 好開心呀 但係今日都幾大出血呀
心痛在 我唔係好想同佢地行咁既
唔知佢地係唔係唔中意我咁多野講呢!?
可能係掛 之後去o左西九搵個fd 還返部ndsl比佢
同埋_ 冇呀 條key呀
我去到西九啦 佢地都有佢地行呀
我都係冇份架啦 算數啦!?
咁之後都冇咩啦 都係咁上下
咁我同佢 都差唔到11點幾啦
之後就諗住join埋阿哥 1齊去食野呀
我地都未食dinner嗎!?
咁點知 阿哥又話唔到啦 又話唔知咩啦
之後又話到呵 _ _”
係唔係玩我呀
我個fd就同我講 係我玩佢先囉
ok 咁講到 我冇野好講啦
講得d咩呀
我都係唔同佢地食啦 同我食
又會話我食得慢架啦
同佢地都係冇咩野講呀
佢地先係好fd既fd
我係外人1個人?
冇人理我
比心機係讀書果邊啦
同埋 selina 唔知得唔得呀
我今晚要幫佢問清楚先得呀!?
好啦 好攰既我
又遲o左打日記
冇計啦_尋日都係訓得唔好∼
唉* 點解咁多開題產生架

|