1.你過到去,,安全到步未呀!?
2.天氣係唔係好凍呀!? 記得著多件3呀
3.有冇掛住我呢!?
....
...
雖然仲有好多好多好多多多既問題要問
不過最擔心既,,都係你...過得好唔好,,開唔開心
今日我冇喊到,,(呃你架)...不過今日好多野做呀
平時有3~4個人做既野,,今日得2個...仲要有幾個問題...
我都唔識得答..都係(router*~都唔知係唔係針對我架**)
我再聽唔到你把聲,,你身上既味道..
好多好多野都係今日開始...冇晒...
不過幸福既係,,你比左個希望比我...等~*
雖然真係有好多朋友都話我..不過係我心目中
冇人可以代替到你的位置...(好娘呀...),,不過係真心話
係你話唔傾得啦...我個心好痛好痛呀
我唔捨得你呀,,,我怕呀...
我今日食左杯麥旋風...我咁大個人,,第一次食咋(係唔係好出奇呀!?)
不過真係幾好味喔,,哈=]我唔係貪新忘舊呀,,放心
只係今日有個同事,,有一張買1送1既卷呀,,咁可以買雪糕送雪糕呀
因為尋日都有食到,,不過咁岩我同事尋日食左杯麥旋風,,
我就食左~咕咕力新地** 所以今日就相反...
佢食~咕咕力新地** 而我就食麥旋風
total既價錢都係$8.9咋...10蚊都唔駛呀
本身我都想買果張卷架...都係10蚊咋
但係都有好多同事有啦...我冇買到呀
想食既先問佢地借啦^^好好味呀=]
仲記得唔記得...馬仔呀..
我今日放左工之後,,同咖喱去左書店呀...
好想好想可以買比你...點解我唔一早買比你呢!?
好冇用呀...
點解喔,,我話左唔喊,,但係d眼淚係咁流出黎.
好掛住你..好想見到你...
...不過好快既姐...
2年可以啦,,*估計*
唔好唔記得我呀...要記住我呀...
|