*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 5
累積人氣: 5212
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


你不在了... 傷心 分類: 未分類

1.你過到去,,安全到步未呀!?

2.天氣係唔係好凍呀!? 記得著多件3呀

3.有冇掛住我呢!?

....

...

雖然仲有好多好多好多多多既問題要問

不過最擔心既,,都係你...過得好唔好,,開唔開心

 

今日我冇喊到,,(呃你架)...不過今日好多野做呀

平時有3~4個人做既野,,今日得2個...仲要有幾個問題...

我都唔識得答..都係(router*~都唔知係唔係針對我架**)

 

我再聽唔到你把聲,,你身上既味道..

好多好多野都係今日開始...冇晒...

不過幸福既係,,你比左個希望比我...等~*

雖然真係有好多朋友都話我..不過係我心目中

冇人可以代替到你的位置...(好娘呀...),,不過係真心話

 

係你話唔傾得啦...我個心好痛好痛呀

我唔捨得你呀,,,我怕呀...

 

我今日食左杯麥旋風...我咁大個人,,第一次食咋(係唔係好出奇呀!?)

不過真係幾好味喔,,哈=]我唔係貪新忘舊呀,,放心

只係今日有個同事,,有一張買1送1既卷呀,,咁可以買雪糕送雪糕呀

因為尋日都有食到,,不過咁岩我同事尋日食左杯麥旋風,,

我就食左~咕咕力新地** 所以今日就相反...

佢食~咕咕力新地**  而我就食麥旋風

total既價錢都係$8.9咋...10蚊都唔駛呀

本身我都想買果張卷架...都係10蚊咋

但係都有好多同事有啦...我冇買到呀

想食既先問佢地借啦^^好好味呀=]

 

仲記得唔記得...馬仔呀..

我今日放左工之後,,同咖喱去左書店呀...

好想好想可以買比你...點解我唔一早買比你呢!?

好冇用呀...

 

點解喔,,我話左唔喊,,但係d眼淚係咁流出黎.

好掛住你..好想見到你...

...不過好快既姐...

2年可以啦,,*估計*

唔好唔記得我呀...要記住我呀...