*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 40
累積人氣: 5247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


仲有5日 分類: 未分類

今日已經係星期日啦

聽日又要照常上班,,

雖然係呢2日,,真係好開心

不過都怪我係唔應該既時候訓教,,係應該珍惜時冇好好咁珍惜

白白將你同我一齊的時間,,係咁減少

...我真係好冇用呀,,點解你要有我咁既女朋友呀..

如果我令d,,咁都還好d呀...我又唔係令

點解要令到你咁辛苦,,真係好對唔住呀

你星期5就走啦,,我有d咩可以做呀...去送你機,,好嗎!?

但是我真係冇勇氣,,去同你講...(如果冇左你既話,,你明知去左係唔會反黍既,,唔好要我等啦,,

去到果邊,,搵過一個啦...我相信以你既人品,,你咁好人,,好多女仔都會中意你,,你都可以慢慢簡)

到時候,,我都會好好地一個人過...因為冇左你,,我都冇辦法呀

 

係星期6果晚,,我冇去左阿kit(我同事)既生日

總有d唔開心既,,不過我都想你知道,,我唔可以冇左你呀

你唔係度啦...我唔想講大話呀...我唔可以呃你

因為你都冇呃過我呀...

係唔係!?=]

所以我會好好咁做架

 

我都有諗過請假架...不過我找不到藉口

因為你會返黍架,,係唔係!? 你同我講過,,你會反黍架

到時候,,我地假使做不到情侶,,也可以做好朋友呀

我知道...你最了解我,,你會知道我想要什麼

加上,,我中意既人係你呀...你係獨一冇二架

 

今晚同我阿哥講...

阿哥提醒我...緣份係冇法避免的

如其係冇法避免的,,到不如所然面對...

因為都係你冇辦法控制到,,所以更要好好把握

如果真係有咁既機會,,你要記得唔好放過呀。

 

係呀,,我做好你想我做既野啦...我清了幾個小時...

清到2個架給你...

 

攰了...對唔住呀...

我冇好好地休息,,不過依家我訓啦...