今日已經係星期日啦
聽日又要照常上班,,
雖然係呢2日,,真係好開心
不過都怪我係唔應該既時候訓教,,係應該珍惜時冇好好咁珍惜
白白將你同我一齊的時間,,係咁減少
...我真係好冇用呀,,點解你要有我咁既女朋友呀..
如果我令d,,咁都還好d呀...我又唔係令
點解要令到你咁辛苦,,真係好對唔住呀
你星期5就走啦,,我有d咩可以做呀...去送你機,,好嗎!?
但是我真係冇勇氣,,去同你講...(如果冇左你既話,,你明知去左係唔會反黍既,,唔好要我等啦,,
去到果邊,,搵過一個啦...我相信以你既人品,,你咁好人,,好多女仔都會中意你,,你都可以慢慢簡)
到時候,,我都會好好地一個人過...因為冇左你,,我都冇辦法呀
係星期6果晚,,我冇去左阿kit(我同事)既生日
總有d唔開心既,,不過我都想你知道,,我唔可以冇左你呀
你唔係度啦...我唔想講大話呀...我唔可以呃你
因為你都冇呃過我呀...
係唔係!?=]
所以我會好好咁做架
我都有諗過請假架...不過我找不到藉口
因為你會返黍架,,係唔係!? 你同我講過,,你會反黍架
到時候,,我地假使做不到情侶,,也可以做好朋友呀
我知道...你最了解我,,你會知道我想要什麼
加上,,我中意既人係你呀...你係獨一冇二架
今晚同我阿哥講...
阿哥提醒我...緣份係冇法避免的
如其係冇法避免的,,到不如所然面對...
因為都係你冇辦法控制到,,所以更要好好把握
如果真係有咁既機會,,你要記得唔好放過呀。
係呀,,我做好你想我做既野啦...我清了幾個小時...
清到2個架給你...
攰了...對唔住呀...
我冇好好地休息,,不過依家我訓啦...
|