我今日都唔知幾遲先起身呀
我尋日都唔知幾點先訓呀 我6點幾先訓
係1早先至訓呀 本來...
我係諗住唔訓既 因為 我聽日1早又約o左人去打羽毛球呀
咁.. 點知我個fd 佢又唔打比我呀
係6點幾o個陣 佢都係反緊工之ma 點知都係唔打比我呵
真係呀
唔知點講好啦_ 佢真係係唔係打得少呀
唉* 真係呀
仲有呀.. 咁我就都係唯有訓訓訓訓訓啦
咁我1訓 就訓到電話都唔識得聽啦 係有7個未接電話都係我個fd囉
真係.. 遲o左啦
我起身都係2點啦
哈哈哈哈..真係呀
我都見到我全家人都醒晒啦
佢地仲係度食緊野啦
真係... = = 呀
又係冇人叫醒我既 真係呀
都唔知係好嬲定好笑呀
唉* 都係怪自己懶訓啦
哈哈 咁之後 我刷牙洗面 就去o左我個fd度幫佢手拾屋啦
佢搬屋呀 我就係幫下手搬下野 咁上下啦
都ok咁啦
係..我1上到去 佢d fd 都係晒度啦
真係呀_ 我上黍都唔知係唔係幫到佢呀
佢d fd 係度玩p2呀 係玩o個個 唔知咩喪屍4呀
我之前都有玩過 不過都係唔係好識玩呀
見佢地都唔知玩得幾開心呀 我..唔識都係冇計
之後.. 我上o左去冇耐 佢地就話去食野啦
都食得幾開心呀 不過係伯母請呀 我估唔到呀
哈哈>v< 好正呀 個烏冬 我好耐都冇食過烏冬啦
好好味呀
仲有 咁我地食完啦
之後..佢d fd 就都要反屋企啦
咁我就上去幫佢手啦
都唔係幫到好多 都係由舊屋搬d野去新屋 咁啦
都幾正下咁啦
哈哈>_<
仲有d咩野呢 係呀
今日佢送o左隻龜比我呀
我都唔知搵o左幾耐都搵唔到佢搵到
比我呀
好今日..不過就好攰呀我
|