係呵係呵_ 今日呢我1早就要去大窩口幫手[童 軍]o個邊呀
8點到
都唔知幾= = 呀 仲要呢 我呢 又好攰呵
仲要揹o左個好重既背囊去呀 真係呀 重死我啦
仲要呢 今朝 得我啦_賴miss_ 陳miss同旅長呀
好耐冇見啦
係啦_ 今日我地要做既都係幫長者登記 之後 _ 送份小禮物比佢地
有120份呀 由10點到1點 送完即止
唔講唔知呀 佢地真係好小朋友 好得意
都好好傾 仲要好好人
不過我估唔到9點幾都好多個阿婆阿公 將d報紙呀 再用石頭壓住呀
哈哈 〕 又係我地童軍教既追蹤符號 既 反屋企
真係呀 e + 又係排隊隊既意思 真係有意思下
係啦_ 咁我地由10點中就派野呀 幫手睇下佢地有冇打尖呀
睇下佢地點呀 咁上下啦
咁就去到11點左右 都冇咩人嫁啦
之後..12點幾 得反7份到 不過都係1直冇人黍呀
咁我地就係入面 整下呢d呀 食下餅仔呀
咁就1點啦 哈哈 都係冇人黍 開心啦
哈哈 _ 咁我地就整o左1陣dd野啦
咁我地就去o左食lunch啦
我估都估唔到 阿旅長請我地食反呀
我食o左餐腸公仔面呀_ 好開心呀
真係好好好飽呀\
原來陳miss係1個反桶呀
佢1定要食反嫁 真係呀.. o嘴
哈哈 之後.. 阿旅長有事走先 同埋阿陳miss
去o左拎餐/廚具 哈哈
咁我就同阿賴miss 去o左文具鋪 睇o左都好耐下 睇下有冇我地岩既野
係呀_今日呢 哈哈係我將d野野 掛上榭上面嫁 我真係好得呀
都唔駛等阿鍾sir黍啦
真係呀..陳miss話要等呵 不過我都係冇等到就上o左去啦
真係正呀我
之後..幫手掛燈謎上去啦
都好令令嫁
之後..d童軍仔都上晒黍啦
都好開心咁 同佢地玩整炮-長- 同埋 佢地都唔係好識整嫁咋
真係.. 呀 又係得反我同賴miss整
我幫幼童軍 佢幫小童軍呀
唔知佢地開唔開心呢 我就都ok啦
都幾開心呀 雖然我冇禮物 不過都ok呀
之後.. 完o左啦
咁我就同阿鍾sir 幫手 清整好晒d野啦
之後.. 去o左旺角 同佢同賴sir去買佢地聽日行山既野
我都唔知點解要叫埋我去
叫到我去 又唔理我真係呀
之後 都唔知幾唔開心呀 又唔夠訓嫁啦
仲要好攰tim呵
聽日仲要反濕地呀 1早tim呀
唔知啦!!∼!!∼唉*
|