*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 163
累積人氣: 5758
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


第1日反學學 開心 分類: 未分類

唉*] 又要反學啦

好唔想反學呀

係就係反晏O左好=]既

不過就...我呢  我要幫我個FDFD 佢要考1個美容美甲既考試呀
哈哈  佢係邊個  哈哈 佢 係 我 1 個 中 學 時 既FDFD

佢係家英呀  我都估唔到 佢會打比我
我又唔知點推佢好呵

係啦.. 我今日呢  我遲O左打嫁啦

係啦.. 咁...我地1早就約好O左1齊搭601去呢個叫-銅鑼灣-呀
哈哈  我都唔知佢講我聽O個度係係邊度呀

我本來諗住601咁貴  9個4呵

我都唔中意呀.. 我呢.. 哈哈 不過我又想訓教教呵
咁就601啦

哈哈  __ 好= = "呀 佢呢.. 同藍詠詩1齊讀美容美甲呵
哈哈 _ 我都估唔到佢要咁讀呀  得O個1-2個月既課程 
讀完又唔知去邊啦

真係..呀 又唔平得去邊.. 不過佢BABA又係唔想比$ O個D 咁既人呀

唉*〕 都唔知點講啦
咁我地就8點半到 搭車車 去到都9點半啦

我去O左7仔買O左個10蚊早餐 有三文治同維他奶呀
哈哈  我呢比人整到隻手手都唔知幾痛呀  仲要傷O左呀

^唉 = = 呀

不過咁都好  我都幫到佢
之後.. 好可惜地 我1點3要反學啦嫁  我12點半到 就閃O左啦
哈哈  真係_ = = 呀

我幫唔到佢考最後O個PART呀 又1個中呀 我愛莫能助呀

真係呀..之後_ 反學學啦

哈哈 又見到D FD子啦

哈哈 今日個個都反齊呀
都係2-3個遲O左DD到啦

我地上IEO先\

之後.. 上阿YORK SIR 堂呀
哈哈  我地都唔知幾開心呀

哈哈.. 阿SIR講_阿KEN 〔WELCOME BACK〕
真係呀.. 因為阿KEN除O左係第1個學期既第1日反O左去之後
就冇反過YORK SIR 既 PPS堂啦

都差唔多6個月啦  阿SIR都唔知開心/唔知講咩好啦

哈哈  阿KEN 同佢講  佢GET A FIRE 
SO, TODAY先可以反

真係呀  咁就6 個月啦

唉*

不過今日好開心  之後  我同iris同mandy同阿ting
我地4個_ 仲有阿fleix呀呀 我地5個人

1齊留係度陪阿ming同manson 鍊舞呀

哈哈.. 我係最最最差o個個呀 我係左邊
係.. = =” 呀

我地跳全身暑假呀ma

 

我有權散步 你有權洗澡
越熱越熱鬧才做到
你有人仰慕 我有人擁抱
烈日下萬眾像名模

*Its alright
 最爽快的愉快像放題
 讓我越浸越美麗
 Its alright
 最爽快的大動脈就算大情大聖
 大大量放低*

#提早暑假 投奔初夏
 誰將水彩濕遍這幅畫
 全身暑假 投奔初夏
 幻彩沙灘彷似我的家
 遊人如油畫 可否給我到處掛一掛
 (巴不得我四季放暑假)#

(Rap)
Forget everything
We're all like queen & king
Go hit the beach in the sunshine
Everybody gives me five
Come girls come boys
Let's party and have some joy
This place belongs to you and me
Lots of fun is guaranteed

之後...都未學到啦

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
你脫下羽毛 我揭下紗布
為烈日魅力而共舞
各有人愛慕 各有著喜好
烈日下共處別迷途

REPEAT*#

神祕海灣 完美海灘
攤開的風景急轉彎
你會揀 我更會揀 情緒自由泛濫

(Rap)
Hey Don't be shy
You can have it all
Join the crowd and get some more
Come here You can count on me
Don't you get it Come and see

REPEAT#

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

不過都未諗好晒d舞步呀

係啦 3月9就係啦

仲有.. 之後我地練到6點半多dd 咁就閃啦

我個fd 陪我去食野  去食米線呀  哈哈
本來我想食m記  不過佢唔舒服  唔食得

哈哈- - ” 佢唔中意食呢間米線嫁.. 
真係呀.. 又唔1早講呵
o嘴呀

之後..上o左佢屋企 反
佢呢 要搬屋  叫我幫幫手睇
咁我咪陪o左佢去睇囉
睇睇睇.. 我都唔係好中意  
好唔舒服咁  不過都ok啦 
佢地中遂就得啦
哈哈^^

之後..去o左食蛋旦.. 得呀..

5蚊有7粒  不過唔好食  好辣辣呀

= = ” 上o左佢屋企反o左1大輪  

哈哈..好開心呀