*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 152
累積人氣: 5747
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


我係得既_〕* 疑惑 分類: 未分類

我今日好好好得呀

今日係星期3 唔知以前既星期3啦

今日我地全班都係反10點3 上1堂我都唔中意上既堂呀

上咩堂 係普通話呀 死啦.. 遲D想抄功課都難啦

唉*〕 真係呀..= = 

仲有-呀- 我地本來都諗住今日比卷卷我地睇嫁啦
點知又唔係呵

我地入到去都10點3啦

我地同上年1樣 我地想點坐就點坐

我同MANDY今日都諗住坐前D 點知O個2個呢又上O左黍哦

咁..我地咪坐O左去後面囉
唉^^唔係點呀

係呀.. 咁呢我地又同CATERINE同BOEY阿KIT佢地1齊坐

阿OSCAR同阿FAI 坐O左過黍

= =” 不過都好過我地坐上前呀

係啦..咁上普通話啦
哈哈哈 都係咁啦..又係係度讀O個D 韻母表呀

哈哈 咁又半堂啦 仲要問人  1個個讀 好彩冇我份姐 
我普通話2 BAD呀

咁_ 上堂啦 都係冇比O個份卷卷我地睇呀

不過=〕 都好 我都冇眼睇 我..

哈哈 咁又1堂啦 幾開心呀

之後..又上JENNY 既 DMA啦
係呢.. 我地呢堂又係冇卷卷睇呀 點解會咁嫁
之後..佢仲要同我地講 係因為唔只佢1個人CHEAK 仲有1個
咁之後.. 佢話要等O個個人 第2次CHEAK清楚先比我地睇呀

唉* =( 我想睇又冇得睇睇呵
真係呀..  唔制呀

嗚嗚嗚/// 我有信心合格既唯1 1科MA
真係呀..

係啦.. 咁都要嫁啦

我地今次係第1次上DMA 既 ACCESS呀 哈哈
我真係咩都唔識啦 用都未用過
之前都話識呀

O尼個 我連開都未識開呀
真係 唔識呀

不過都要嫁啦.. 學好佢好過啦

我地好開心咁上O左2堂啦

哈哈 係呀係呀 係我地上第2堂ACCESS之前 阿RAYMOND SIR
佢入O左黍呀 佢幫JENNY係度CHEAK我地部機機呀
不過係休息緊嫁呵

真係呀.. 

係呵 有人打緊機啦 
有人MSN啦 
仲有人睇雀呀

最最最= = 係

CATERTING 佢呀 佢呢 
我唔知點解佢唔知呀

佢唔知阿SIR入O左黍呀
阿SIR仲要睇緊佢部機呵
佢都係係度做佢自己野 ON MSN呀

仲要打密碼呀 真係呀 笑死我啦

唔係我睇住佢  佢打緊字TIM呀 真係呀..
好彩有我姐...哈哈哈 自己讚自己

係啦..我地仲要收到張紙呀 係補英文班D人先有
睇下自己合唔合格先

點知..唉* 係岩岩合格掛

不過都係R/P 都係PASS O左呀

好開心呀..

哈哈
不過好似話有人

F呀 唔知係咩呢 

我地之後 打字呀 打ACCESS D 野呀.. 唉*打唔切呀
真係 平時我都打到嫁

哈哈           

啦 

我地去O左食M記呀 我想食O左好耐嫁啦

哈哈哈=〕XD 我食到啦

好開心呀..

我地仲要食O左好耐呀

之後先上去呀

上RAYMOND SIR堂都OK開心呀

我得O個25.5分 

個個都好高分呀

我地班最最最高分又係IRIS啦 有41分 本來係40 >後尾阿SIR改錯O左佢 
+1分    之後到阿BOEY39*

之後..好似係阿OSCAR啦3X 唔記得 之後..阿MANDY28.5  KIT28
之後..唔知係唔係我啦25.5 好差呵

之後..好似係DORA呀 阿TING同阿輝  阿FAI真係好慘慘慘呀 撞都撞唔中

唉*真係呀..不過都OK呀.. 我後面撞到8.5分呀

1題4 1題4.5 2題我都係唔識既

係呀係呀..今日呢 阿MANDY 過O左黍啦
我地又1齊坐啦 佢坐係小圓後面 
哈哈 .. 都好開心呀 

係啦.. 我MC30分得8分

唉@@不過 填充有2分呀 我岩O左1題

哈哈^^

今日阿KIT夫同阿FIONA都冇反呀

真係..O呀
O晒嘴呀

哈哈 佢地坐隔離左右  唔通 約好O左1齊唔反
真係呀..

哈哈## 正呀

之後..好開心咁上堂 

上完上MPT呀

都OK呀 我地係度分組傾  (.....)

經理係有咩職責 4個POINT
之後..點知我地都未出到去講呀

係呀  係我啦 MANDY啦 阿FEILX同FEILX個FD DICKY
同IRIS呀

IRIS都唔知幾OK呀 SINDY又話要同IRIS 1 齊 之後.. 又話唔1齊

又話 你走啦IRIS 之後..又想同IRIS1齊呵 真係呀..
都唔知係好笑定好嬲啦

哈哈

係呀..好開心呀

不過又要去影印呀 O晒呀

好重呵 不過都OK啦

開心每1天

仲有呀..今日2月28 係我細姑媽生日

生日快樂呀

HAPPY BIRTHDAY TO U

HAPPY BIRTHDAY TO U

HAPPY BIRTHDAY TO 姑媽

HAPPY BIRTHDAY TO U!!!