我同你地講牙_
我寫得打番我個日記啦
點解有幾日冇打到
都係因為我太過攰啦
我反工反到傻O左呀 又唔係好夠人呵
真係唔知點講好啦
好攰呀
今日係星期4 年初5呀 哈哈哈
今日我見到呀梅姐姐呀
我都係反O左咁耐大家樂 第第第1次同佢1齊反工呀
哈哈
我估都估唔到 佢結O左婚啦
真係睇唔出呵
哈哈_ 佢比O左封利是我呀
同埋呢 今日呢 都OK多人下呀
我都唔知咩事呀 不過我聽到名玉姐姐
佢話 今日廚房O個邊有個阿仔冇反呀
我都唔知係邊個呀
哈哈 _ 點知係我個FD 個FD子呀
真係呀 牙銘呀
唔知點解佢唔反呢 今日都唔知幾幾幾多人呀
好唔中意D人呀 好左住晒我呀 仲有呀_ 我呢
我今日 食早餐 係我(老豆) 整比我食嫁 好正呀
不過 冇O左塊火腿 比O左馬仔姐姐食呀
佢今日好攰呀 佢反7- 放9 同我尋日1樣呀
仲有呀.. 今日呢 我呢
我食LUNCH 都唔知幾-.- 呀 今日冇我想食既野呀
我突然好想食意粉 點知.. 未OK呵
咁我就食O左叉燒反 都OK呀
仲有湯湯飲 哈哈_ 係啦_ 今日我又比O左1半 叉燒比玉姐呵
都唔知點解我O個D又真係好似多D咁呵
係呀_
今日由7_ 等到6 真係辛苦啦
不過都係開心既
今日MANDY 同阿KEN 佢地2個黍睇我呀
佢地話想食焗豬扒反呀 點知冇呵
我叫佢地去食M記 阿KEN 又SaY nO
唔知佢地啦 不過佢地又會反黍 我問佢地係唔係反學學啦
佢地又同我講唔係呀
唔知呢 _ 之後 同O左我哥哥 去O左旺角買模型比個FD 呀
冇呀 我話O左要比佢嫁MA
點知 仲要好-.-咁 去到O個間模型鋪 比個著西裝O個條友仔
拎O左呀 明明係我地去O左先嫁 點知我又唔知要拎O左先
唉*- O晒啦\〕
不過都係自己唔小心 比人地BuYO左啦 得晒La
係啦.. 咁我地去o左前面o個間買o左啦
210xx呀
不過咁都好
買到啦-〕
之後... 哥哥又話想買d野呵
咁哥哥就去chOOse啦
都98xx呀 我送o左比哥哥啦
哈哈
冇$$啦
之後.. 又陪哥哥去o左時間廊去買呀
買咩!? 買表呀 仲要係好豬o個dtIM呀
哈哈 係(好似頸鏈O個D呢 真係冇佢收呀)Ha HA
係啦.. 咁就有4折呀
$6XX 呀 4折後 $2XX呀
哈哈哈
都唔得意既) 唔=(
唔知點解阿哥佢又會中意D咁細細個中既 睇個時間都難
!!之後去O左搭的的
等O左好耐先有
仲要係〕〕 去O左琛水埔食呀
哈哈 食O左雪菜肉C蚊米呀 好開心25 仲有湯湯飲 同埋可樂 +2
27蚊呀
之後...好開心咁又1日
聽日係最後1日反工啦 比心機
|