*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 10
累積人氣: 5772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


考o左第┌1〝日lu 鬱悶 分類: 未分類

今日___
考BAP 同DMA 呀
係]]

BAP 我今日考得好差呀
我今日_ 5/9呀ma

不過點知.. 我好慘呀
好多題我都識d唔識d
好=.= 嫁〕〕

我今日_ 考得1定唔多好
因為..1來我冇咩溫過
2來我題題都係識1part 又唔識1part

都唔知點講呀

仲有呀..我地今日由11:45-13:45呀ma
2個中_

點知..我考到13:15就閃啦
因為再唔走嫁話  就1定要13:45先走得呀
唔得嫁ma mandy 佢考完啦

之後_ 個個都走啦囉
咁我咪唔考囉
我有好多都係唔識做嫁

不過係有2題20分  我ok d 啦
不過  我都知我自己拎唔到20分題嫁啦
點都有10分掛

係呀..我係10號呀ma
我坐2人台呀  我隔離o個個係(lu 兒 s)呀
我又有d識  佢又唔識

好多都係.. 我抄下佢 佢抄下我咁囉

係呀..今日明明係*(ball 核 s)睇我地堂嫁ma
點知_ 死人jenny 又黍o左呵
之後 o個個死人阿wing都黍埋呵

哦_ 係jenny打比阿wing既
佢地2個.. 正衰人

真係呀_ 唔緊要

係啦..我今日同mandy 去食野呀

我食o左好好味既炒反呀..好似係揚洲炒反呀
我都唔知啦  我知都唔算係炒反  因為有汁汁既

仲有.. 好開心

我地可以食完之後  去行下街  睇下野咁呀
我地仲係addies 撞到阿boey阿kit佢地3個呀

係呀..今日詩詩打過比mandy 諗住1齊食既
但係_ 點知_ 佢地又唔識路黍我地o個度

我地係新港中心美食廣場c!ty'super

地址:                 尖沙咀廣東道30號新港中心地庫   


我地都係食完先知
呢間野叫做新港中心美食廣場

哈哈  不過都好開心

  唔係我影嫁  係上網搵嫁

好開心  我今日考DMA 我好多都識呀
不過唔知係岩唔岩姐

好開心呀..haha 我今日考2份都係呀..

唔知聽日又係點考呢 _ EBC
死得啦

我本書仲要係manson o個度呀
我想溫都溫唔到
點死呀..

比心機

聽日9點半到呀