今日___
考BAP 同DMA 呀
係]]
BAP 我今日考得好差呀
我今日_ 5/9呀ma
不過點知.. 我好慘呀
好多題我都識d唔識d
好=.= 嫁〕〕
我今日_ 考得1定唔多好
因為..1來我冇咩溫過
2來我題題都係識1part 又唔識1part
都唔知點講呀
仲有呀..我地今日由11:45-13:45呀ma
2個中_
點知..我考到13:15就閃啦
因為再唔走嫁話 就1定要13:45先走得呀
唔得嫁ma mandy 佢考完啦
之後_ 個個都走啦囉
咁我咪唔考囉
我有好多都係唔識做嫁
不過係有2題20分 我ok d 啦
不過 我都知我自己拎唔到20分題嫁啦
點都有10分掛
係呀..我係10號呀ma
我坐2人台呀 我隔離o個個係(lu 兒 s)呀
我又有d識 佢又唔識
好多都係.. 我抄下佢 佢抄下我咁囉
係呀..今日明明係*(ball 核 s)睇我地堂嫁ma
點知_ 死人jenny 又黍o左呵
之後 o個個死人阿wing都黍埋呵
哦_ 係jenny打比阿wing既
佢地2個.. 正衰人
真係呀_ 唔緊要
係啦..我今日同mandy 去食野呀
我食o左好好味既炒反呀..好似係揚洲炒反呀
我都唔知啦 我知都唔算係炒反 因為有汁汁既
仲有.. 好開心

我地可以食完之後 去行下街 睇下野咁呀
我地仲係addies 撞到阿boey阿kit佢地3個呀
係呀..今日詩詩打過比mandy 諗住1齊食既
但係_ 點知_ 佢地又唔識路黍我地o個度
我地係新港中心美食廣場c!ty'super
我地都係食完先知
呢間野叫做新港中心美食廣場
哈哈 不過都好開心
唔係我影嫁 係上網搵嫁
好開心 我今日考DMA 我好多都識呀
不過唔知係岩唔岩姐
好開心呀..haha 我今日考2份都係B呀..
唔知聽日又係點考呢 _ EBC
死得啦
我本書仲要係manson o個度呀
我想溫都溫唔到
點死呀..
比心機
聽日9點半到呀
|