今日都2月11啦
仲有..3日
對於好多1 pair pair 既人黍講
係1個好sweet swweet 既日子
不過對於我..
就真係 我都唔知點啦
我今日 10點到起身
之後..整好晒我今日要用既野呀..
all about the thing
咁我就反瑜珈班啦
我上堂都冇反呀
點算呀.. 咁我今日1定死定啦 因為.. 我好似成個月 都冇拉過根呀
死得啦.. 我聽日1定死得都似啦
係呀// 我今日上堂呢 點知又係早o左牙 點知 仲有人早過我呀
我地今日上都第6堂啦.. 都係唔知點解 最最最 中意o個個式子 都係大休息
真係好正嫁 雖然係得o個5分中到 不過對於我呢d咁既人黍講
5分中 都訓得著呀
今日最開心係.. 今日我地成班又可以開開心心咁1齊上堂啦
仲有.. 原來好多人都唔反咁呀 反下又唔反咁呀
仲有..今日學多o左個式子 叫(鋤頭式)
哈哈..個名名好得 意呀
不過唔係我想像中 咁易 都ok難呀
要成個身個身向晒前呵〕〕 做都死啦..
仲要hold 1 陣呵
我仲要好大頭蝦咁
miss都叫過我地 要慢慢 慢慢 咁先起得身
點知..我1 hold 完o左
我就落啦.. 之後_ 我想死呀
痛死我呀..痛o左成分中有多呀..
haha..都係自己唔小心
係銅牌灣見到嫁


仲有呀..我今日完o左去o左個fd度溫書書
都ok咁玩啦
之後..打邊爐 同埋有人生日
哈哈.. 有得黏蛋糕食 好好食嫁蛋糕
同我上年生日o個個係1樣嫁
都係咁開心// 咁好味 係大塊o個d
之後 我地仲飲紅酒呀
haha 我都暈暈地呀
不過e + 冇咩野啦
起碼我都打到日記
我都唔知我有冇打錯字
有嫁話 遲d打番
我e + 要快d溫書
好夜啦
我聽日要考BAP 同 DMA呀
唉∼ DMA 唔溫啦
比心機溫BAP呀
考試前夕啦.......
死期到
我好眼訓 不過又未訓得呀
|