我今日呀明明係要反濕地呀ma.. 點知都係自己衰
衰係邊>>衰樣衰 明明我係起o左身嫁啦ma
點知.. 又係咁 頭痛到唔想起身 同埋 我連去濕地o個件3都搵唔到呀
哈哈..真係好笑 點知我晏袖o個陣又會比我搵得反既 真係呀.. 係呀
我今日好黑仔呀
我又訓反之後都好似1點幾啦.. 哈哈哈 真係呀
我又係梳化就訓o左 之後都唔知幾得呀我
我哈哈... 係醒o左啦.. 點知個頭又好鬼死亂呀..
咁都冇計啦.. 係咁亂嫁啦
哈哈 咁我又去o左沖涼涼啦... 好舒服呀
沖完涼 就食食食啦.. 食到咁上下..
咁我又同人msn啦.. 我同mandy 係度傾o左好多關於ieo d 野呀
不過唔知點解呢 我個msn 好似真係有d問題 成日都收唔到野呀
仲有呀..我呀.. 今日终於都做好晒我份ieo啦 其實都唔係好難嫁姐... 不過係我自己又咁咁咁 又咁咁咁
so .... 咁就整o左咁耐啦..
仲有呀.. 我今日呀.. 我呢 係呢 打打下字 玩下玩下..
之後.. 我今日都有出過下街街嫁
我今日呀.. 陪o左我ma咪去街市呀.. 冇呀 去買送呀..
今晚我地食雞翼呵 同埋介菜粥呀... 好開心呀...仲有炒芽菜呀
我都好中意食呀..仲有.. 我好白痴...
睇下.. 我做o左d咩// 睇下啦

我今日係惠康見到嫁 唔只係咁少少 仲有好多都係咁嫁..

我今日食嫁...係呀 係唔係好正呢 哈哈哈哈哈哈哈哈...都唔知幾開心呀...
我迫我mama買比我嫁呀.. 5個半呀...
不過真係好好食呀...
仲有呀..
我份功課呀

到11點啦 都係吉既
睇下e + k o o左啦
|