*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 161
累積人氣: 5756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


上o左去呀 傷心 分類: 未分類

哈哈哈..我今日都唔知幾= = 呀// 我今日反2點呀ma ... 咁我就1定係訓訓訓訓訓訓到12點到先起身嫁啦
點知..我個阿ma 呢  佢呢11點9就叫醒我呀

我好唔中意呀.. 我訓緊嫁ma 真係呀......

..我今日反到學校仲要早O左到呀..真係呀..好唔開心呀.. 我早O左10└分中到呀.. 咁之後 
我就同呀(ball 核s) 傾傾傾傾傾計計啦.. 哈哈  咪又係o個d 又係+年華o個隻公仔呀..
都唔知點解佢可以拎到咁多個公仔嫁..
真係呀.. 仲要唔見佢比1隻我呵
好唔中意呀

唉~... 仲要  我同佢傾到好開心啦... 之後  我見到阿boey呵  我都唔知幾開心呀..
佢同我講.. 可以入得去607啦  咁我就入o左去啦.. 點知真係1個人都冇囉  我都唔知係唔係我入錯o左課室呀

咁...唉~ 仲要我1入到去 放底o左d野  當我正準備出門口...
點知又比我見到個我好唔想見到既人呵  係邊個?? 都唔駛講出口啦.. 咪又係o個2個

係啦..今日我入到去  就係打機啦.. 唔係仲有d咩呀.. 都係打機啦..

哈.. 我地正式上堂係2點15分呀ma 點知2點14分都冇10個人反到呀..哈
真係都唔知點講呀.. 萬老師個人都冇咩野呀.. 都唔知點解個個人都唔中意佢呀..

佢係唔係好識用電腦姐  佢今日叻o左好多啦..
佢今日係係後面講書呀.. 點解  因為佢知我地  好多個都唔係真係..用電腦上堂  係打機囉

咁... 真係呀.. 咁就叫O左班長出去  CONTRAL O個個computer 啦.. 唉~!真係慘啦


阿ming ..

唉~ 咁都係上堂啦.. 好多就1堂啦.. 之後
都有1/2個人  比miss 記名呀..
係阿tina 同 阿sindy呀  好似係...
今日mandy都冇反到呀. .詩詩都係呀

都唔知佢地係唔係知道今日要diction 咁就唔反學啦...

明知可以出猫嫁啦..  咁都唔反...

唉~   = = 都唔知點講啦...

但係今日係星期5  可能d人  唔想反  去o左反都唔定呀..
............係啦... 今日得22個人上呀..米麗莎堂咋呵
....so 今日冇默到書啦..
改o左係比tips呀... 冇反到既人  就唔知啦...

哈哈

之後  上完堂  之後... 阿ming 佢同我地講  天才表演用邊首歌呀 ... 都唔知用邊1首好呀..
唉~... 唔知呀  早知就唔好用ing啦,, 唔中意呀.. 係我地又點會真係唱得好呀..
仲要等到佢地20分到先閃得人呀..

.....咁仲有d咩呢  咁  我就反o左深圳呀.. 我地仲食得好飽tim
仲有呀..我買o左1隻好大隻既公仔呀..
猫猫黍嫁  我地今日食完野  去o左東門買呀... 都唔知幾開心呀...80蚊  由120-到80呀

哈哈哈哈哈 真係好開心呀...可惜聽日要幫手收旗袋呀..8點半係葵興等呀...
唔好遲到呀..