哈哈哈..我今日都唔知幾= = 呀// 我今日反2點呀ma ... 咁我就1定係訓訓訓訓訓訓到12點到先起身嫁啦
點知..我個阿ma 呢 佢呢11點9就叫醒我呀
我好唔中意呀.. 我訓緊嫁ma 真係呀......
..我今日反到學校仲要早O左到呀..真係呀..好唔開心呀.. 我早O左10└分中到呀.. 咁之後
我就同呀(ball 核s) 傾傾傾傾傾計計啦.. 哈哈 咪又係o個d 又係+年華o個隻公仔呀..
都唔知點解佢可以拎到咁多個公仔嫁..
真係呀.. 仲要唔見佢比1隻我呵
好唔中意呀
唉~... 仲要 我同佢傾到好開心啦... 之後 我見到阿boey呵 我都唔知幾開心呀..
佢同我講.. 可以入得去607啦 咁我就入o左去啦.. 點知真係1個人都冇囉 我都唔知係唔係我入錯o左課室呀
咁...唉~ 仲要我1入到去 放底o左d野 當我正準備出門口...
點知又比我見到個我好唔想見到既人呵 係邊個?? 都唔駛講出口啦.. 咪又係o個2個
係啦..今日我入到去 就係打機啦.. 唔係仲有d咩呀.. 都係打機啦..
哈.. 我地正式上堂係2點15分呀ma 點知2點14分都冇10個人反到呀..哈
真係都唔知點講呀.. 萬老師個人都冇咩野呀.. 都唔知點解個個人都唔中意佢呀..
佢係唔係好識用電腦姐 佢今日叻o左好多啦..
佢今日係係後面講書呀.. 點解 因為佢知我地 好多個都唔係真係..用電腦上堂 係打機囉
咁... 真係呀.. 咁就叫O左班長出去 CONTRAL O個個computer 啦.. 唉~!真係慘啦
阿ming ..
唉~ 咁都係上堂啦.. 好多就1堂啦.. 之後
都有1/2個人 比miss 記名呀..
係阿tina 同 阿sindy呀 好似係...
今日mandy都冇反到呀. .詩詩都係呀
都唔知佢地係唔係知道今日要diction 咁就唔反學啦...
明知可以出猫嫁啦.. 咁都唔反...
唉~ = = 都唔知點講啦...
但係今日係星期5 可能d人 唔想反 去o左反都唔定呀..
............係啦... 今日得22個人上呀..米麗莎堂咋呵
....so 今日冇默到書啦..
改o左係比tips呀... 冇反到既人 就唔知啦...
哈哈
之後 上完堂 之後... 阿ming 佢同我地講 天才表演用邊首歌呀 ... 都唔知用邊1首好呀..
唉~... 唔知呀 早知就唔好用ing啦,, 唔中意呀.. 係我地又點會真係唱得好呀..
仲要等到佢地20分到先閃得人呀..
.....咁仲有d咩呢 咁 我就反o左深圳呀.. 我地仲食得好飽tim
仲有呀..我買o左1隻好大隻既公仔呀..
係猫猫黍嫁 我地今日食完野 去o左東門買呀... 都唔知幾開心呀...80蚊 由120-到80呀
哈哈哈哈哈 真係好開心呀...可惜聽日要幫手收旗袋呀..8點半係葵興等呀...
唔好遲到呀..
|