*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 94
累積人氣: 5689
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 26 日  星期五   陰天


食o左好貴既1餐牙...〝﹞ 不安 分類: 未分類

係呀.. 係星期5呀..

我今日1早就起o左身啦..點解
因為  我今日要去ayp 總部幫手呀
我9點半就去o左啦
不過  我今朝6點幾 

都比人sd 比我個msn 嘈醒o左
哈哈...之後

去o左ayp o個度啦..我估唔到係影印呀   我由去到到1點半都係影印呀

唉~~真係呀..都唔係既  中途有個人  幫手整旗袋d野呀..


咁... 都唔知咩事啦.. 佢叫阿b呀..

同mandy 個細佬1樣嫁個名名  (花名姐)

係啦..我仲有得飲熱朱古力呀... 哈哈哈hahahaha你地冇得飲呀

仲..有.. 我食唔到lunch啦.. 好sad呀..

之後仲有..約o左人食晚反啦..

今日都唔知係miss黑仔呀
定係我地lucky啦.. 哈哈.. 真係呀

都唔知點解我地咁多個都上唔到學校o個個e-普通話  個網網呀  上到去
都入唔到去呀..用户帳過期呀.. 唉~

真係呀.. 估唔到  miss個個都上唔到呀..我地就..好白痴咁  係度嘈下嘈下  傾下傾下計
咁就..半堂啦,,  得反  半堂 咋.. 哈哈  咁就上完啦..

之後.. 冇啦..上BAP啦.. 都冇咩野做
係.. 聽 書啦  同食糖糖呀..係Hello Kitty 呀..
睇睇...

 

9個9咋  不過我中意呀.. 係百佳買嫁..
係啦.. 我好開心呀.  

哈哈哈...哈哈哈

之後..冇咩呀/// 仲係度同教主佢地係咁玩tim

係啦..今日呢  mandy今日好似唔係好開心咁呀..仲有呀..
今日戴眼鏡呀  唔知係唔係我地都冇見過

個個都問  mandy你係唔係有近視嫁

..1係就  係唔係冇度數嫁

再唔係.. 係唔係得個框嫁咋..

真係呀..

唔知呢  可能係我今日1早8點到 sd 比佢地o個個msn掛

之後...冇啦... 上完堂  加o左我2分呀

仲有..阿ting 同carter 都剪o左頭髮呀  阿ting 電直o左呀..carter 剪到好短

哈哈..之後放5點到啦.. 阿賴兄佢係樓下等我呀..去食反ma

之後..點知  我baba mama 打比我.. 同我講 
今晚去食反反呀..之後  我就等到7點幾  先有得食啦..真係呀..餓死我啦..
不過  食完之後.. 我又飽死啦.. 我地5個人 食o左56x蚊呀  加o左1啦

哈哈..好貴呢  不過又幾好食
o個間餐廳叫  〝名寶石餐廳  〞  哈哈

睇下我食o左d野    <--係咩  唔知呢  係餐飽

之後.. 哈哈 食咩野..

hehehehehe  當然係   忌廉湯呀  點解我會飲呢個
本來我係想飲紅湯  不過  baba話  呢度d忌廉湯好飲dd啦.. so 我比佢點o左我啦

 

登登登登登登登

登登登登登登登

登登登登登登登

登登登登登登登

登登登登登登登    登  ....   我個主餐呀  係羊脾仔... 哈哈  仲要比錯o左個汁汁我呀
...之後佢先比反個我中意既汁我呀..

 

哈哈..  仲要我個個係最早到嫁..

 

           甜品呀 呢個係布din 呀... 芒果黍嫁..本來 我係食《姐你》嫁..點知我個好阿妹
佢唔食得芒果呀... so  同佢change o左...唉~~~~

  我杯  大檸樂呀.. 哈哈哈 哈哈哈  點知  我飽得濟 飲唔晒.. 唉~

 

仲要反屋企搭 1A 暈車浪咁濟

飽死呀...

真係呀..之後  反到屋企  都差唔多死O左1半.. 好眼訓  咁就訓O左啦