*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 54
累積人氣: 5649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 20 日  星期六   陰天


又去機貼紙相相啦yeah! 開心 分類: 未分類

你地話呀... 係唔係好= = 呀我 

我呀..今日一早就起o左身  去邊..!? haha

去呢個我由星期1~5都會去一去既地方  叫做ymca

點解星期6  都要反學  因為我白痴囉

我自己知自己acc 好差呀ma  加上又有mandy 陪我呀

哈哈''][] 咁我地咪反學囉  仲要係尋日mandy 佢去o左剪頭髮呀ma
 我今日都佢都差唔多遲到..  咁我去o左火車站o個邊等佢啦
佢剪到  有dd似annie啦  .. 不過都係令女o左

咁.. 我地去o左買野飲啦  仲有..買野食啦. 痴線嫁

咁... 之後 啦  我地反反上去ymca啦  咁都冇咩野呀,, 都唔知幾多人返黍呀..<<<<<反話

係少到唔少呀  我都mandy 都已經遲o左1個字嫁啦,.. 點知仲有人遲過我地囉

  1. dbm1仲要少人過我地dbm3呀 
  2. 真係..呀  唉~~~

我真係.. 唔知講咩好啦

 

仲要阿dora 同dbm1 o個個女仔1齊坐呀  都唔知當唔當我地係同班既

真係...fiona呀  點解呀..

唉~~唔好提啦  咁之後  我地早o左放呀  點知 阿sir 話要12:00比反間房人地呀

係呵.. 不過咁都好.. 我地又可以多d時間去反啦

我同mandy 今日本來諗住可以去唱k lunch 嫁ma

點知... 去唔到呀  因為 詩詩 話有d野要買呀

同埋... 咁我地去荃灣  米幫手 睇睇囉  咁仲有呀.. 我地.. 哈哈

詩詩陪我地去到荃灣  之後 先1個人搭反去油塘呀

咁...冇計啦  之後  我地去o左影貼紙相呀  係啦.. mandy 囉 

我地影o左2張咁多多呀

睇下

我咁樣唔多放咁大啦

係啦..咁我地影完  就去o左

食紅薯粉呀

都唔知點講好好好好味  不過我叫o`左 o個杯  芒果涼粉 好........難飲

都唔知我心目中  咁好飲既.......唔中意

係  咁樣嫁

好好 味呀

咁.. 我地下次都可以黍食啦

好開心呀.. 咁之後

我就要反童軍呀  都唔知講咩好

今日  陳miss 唔係度  咩都係我講啦  咁  我就1個人講啦

今日係教佢地咩叫國旗 國徽 區旗 區徽

係啦..我都唔知我d資料岩唔岩  我淨係知  我教得佢地唔多好

同埋  好多時  都係  賴miss 話我呀

唔知啦..咁我就都係同佢地講啦  講o左1個中

之後  賴miss就幫我同佢地pet pet pet 啦

之後.. 冇咩呀  我都唔駛做野啦...

唉~ 仲好似 

我唔係係呢度幫手比較好