*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 98
累積人氣: 5693
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


ManDy 冇反呀___禾都訓o左好耐啦... 驚訝 分類: 未分類

今日__詩詩1早就用sms同我講  今日lunch 留係學校幫手整彩沙d野

彩沙...係d咩呢  係將粉筆磨成粉 

之後  加鹽  整到好似沙咁

係啦  咁我都冇所謂  有mANdy 陪我  就得啦

咁...點知  ManDY 今日冇返呀 

其實都唔係既  係我上到地鐵  我收到佢個SMS

佢同我講  佢今日唔返啦

 

之後...咁冇計啦  我LUNCH都可以同詩詩佢地食  不過MandY 佢發燒呀

真係呀__佢仲同我講  佢今日去睇O左1個黃綠醫生呀  都唔知幾好笑

我就??? 都唔知咩頭咩路呀  我淨係知  ....好=.=

同埋  我要聽日先聽到佢講我聽啦...哈哈

 

我反學啦...我撞到阿Ming呀  佢剪o左頭髮 仲有..我係"立"度撞到阿kit 同阿yan呀

好開心呀-___- 我地今日上既堂都唔係好難  係今日又有好多多多多多多多人唔反學姐

係返學既  好多都遲到  係呵 

今日上頭o左2堂  rebecca 堂  都唔知幾嘈嘈嘈呀

不過  我地嘈就1定嫁啦  點知係樓下4樓裝收呀  唔中意佢地呀

好嘈呀 嘈到我地係度 >扮機關槍<正白痴  都係manson諗嫁

幾好笑.....我都係....哈哈

 

之後  lunch  我地係621整野啦  點知..

annie啦  牙冰啦  rainbow同阿yan都幫手

好開心....我地都整o左幾耐下  之後  都係放學後留係度整啦

希望怏d ko o左佢啦  可以1齊去玩呀ma

係呀...1月23o個日o個個嘉年華  詩詩佢去唔到呀  不過佢話都會同我地去影貼紙相呀

同埋...  去食野掛    唔知manson同oscar佢地到時去唔去呢!?

 

咁咁咁..快就到  我地上打字堂啦  都唔知幾累呀  我諗我地1定係用力過度啦  >係lunch < o個陣

係啦...都上o左2個中  都係打打打  唔係打機  係打字

咁仲有...下個星期1  2科都要text呀  我打o左嫁啦  text d野  唔知mandy 聽日返唔返呢 

我諗會掛... 佢sd sms 同我講  食>焗豬<反呀

 

咁係啦----------仲有呀..我地今日放o左學

留係度幫手既有我啦...詩詩..阿kit...cath(.....)<--唔識串  同rainbow

仲有..最鍚我既  manson 老豆..我爸爸  ..<佢都係比我拉黍嫁咋...

都唔知玩得幾開心呀...

可惜maNDy唔係度

 

唔緊要... 聽日都要比心機

我今日放晒學校d野  我同詩詩同cath(..)都1齊搭13x

係我咁大個女  第1次搭13x 反屋企  又真係怏過1a好多呵

最緊要有佢地陪我

 

我反o左屋企  冇耐.. 咁我就食反反啦

之後  我諗住入房睇

Rozen Maiden Ouverture薔薇少女

我睇晒啦......

點知  我睇睇下都訓得著  之後... 我訓訓訓  訓o左2個中到

比個電話嘈o左  係阿ho兄呀 

咁我先知  我係坐係度訓著o左啦

e + 精神晒啦...

哈哈哈......

你地呀.....vvvvvv

<<<<<