我今日 成個人都散晒啦
其實 我 打 呢 篇 日 記都唔 知 幾 幾 幾夜....啦 e+都01:55分啦am呀
我呀__尋日都已經好..好.....好.好..好晚 先 訓嫁啦
比個人嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 住晒 我 牙__慘~~~~~~~
我尋晚差唔多6點先訓
今朝又要1早比人嘈醒o左 係係係邊個 ..... 係我呀哥哥呀
佢對我好好呀 仲買o左早餐上黍比我食呀 不過我都唔肚餓
係呵 之後 我地1直 地係我間房度 打打打機啦 鋤大2啦 仲有 同佢女朋友傾計計啦
不過 係 唔 知 佢 打 比佢女朋友 定係佢女朋友打比佢啦
仲知係...我呀 哥 掛 住 同女朋友傾電話 ....之後 我地都有1齊傾
係好=.= 咁傾 因為 我都唔識佢女朋友 同埋 我阿哥都係用o左手提o個個喇叭我地先1齊傾
仲有__ 我地1直都 玩 得好 好 好 開心嫁
so...今日呀賴兄打比我 我都冇去到阿樂樂哥屋企反 我知..比係平時既我
我1定要去 不過 講真o個句 我地到 我 都 係係度 訓 同玩 佢 地 都 唔 會 理 我 嫁啦
冇緊要啦 ____ 開心就得啦
我今日仲同阿哥玩ps2 我地玩8 lv.呀
不過講真 我都係唔係好識玩 阿哥哥叻我多多啦
我要好好向佢學習呀
仲有呀...我 今日 借 o 左 d筆記比哥哥 唔知佢有冇反屋企溫 書書呢
加油呀 哥哥
係啦...之後 我阿妹醒o左 我 迫 我 阿哥 教我 妹妹溫數學啦
我阿妹佢聽日text呀 我又唔係好識數學呵
so....... 哥 哥 幫 幫手 啦 ___ 唔知我阿妹聽日返到學校 會唔 僧 咩 都 唔記得呢
唔好呀___阿妹 你都要加加油呀
仲有咩呢.......]]]
係啦 我呀]] 今日同哥哥玩得好開心呀
之後 我地玩到6點到啦 我同哥哥1齊上秀荗坪呀 我地去食m記呀
佢叫癲佬 我叫癲婆呀....正白痴
係啦__我地食得都唔知幾快快呀
都係=====因為我約o左人 7點佐敦等
我1定遲到啦
不過 我地食完都6點半 仲要問司機叔叔
我: 請問1A經5 經佐敦呀
司機叔叔 : 經
我 : 係邊個站最近
司機叔叔 : 油麻地o個2個都好近
我: 邊個近地鐵站多d呀
司機叔叔 : 德成街
我 : 唔該晒
係唔係好白痴呢我
係啦___
之後 我打比樂樂 同佢同阿賴兄講
我會遲3個字先到
點知 我係約佢地7點轉o左7點3 我就7點21分先到
點知...佢地仲要遲過我 5分中到啦
之後 我地去o左阿男m記度坐啦 等o左佢差唔多1個中到啦
不過都唔緊要啦 詳情都唔知點講好啦
好=.= +白痴 + 好笑 +
唔知點講 + o晒嘴
係啦 咁我地等到阿男放工 我本來係想去食米線
點知我地搭o左的的 去o左旺角啦
又冇我想食o個間米線呀 咁都冇計啦
咁我地就行o左好耐好耐好耐 去o左1間佢地唔係好中意既鋪頭食野
不過 我就好好好飽 不過佢地好似唔中意 因為 太貴又唔係好多 同埋加1 冇野飲
之後 我 地 都 係 食 o 左啦
....咁就 哈哈哈哈=] 去o左影貼紙相相啦
60蚊都ok啦 我比]]]]] 因為 得我1個想影 好令令呀
我中意
之後 冇啦 我地都唔同路 咁 我 地 就 各 散 啦 因為 好夜啦11點半都黍啦
我反到屋企都12點半啦
好啦唔打啦___ 好眼訓呀
早抖咁多位 >~<
e+ 02:22am啦 聽日仲要返學呀 8點要醒啦
個頭頭好痛痛呀 點算
<--唔知邊個係我呢
|