*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 65
累積人氣: 5660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


好攰啦__好充實既1日__┌ 鬱悶 分類: 未分類

我今日  成個人都散晒啦

其實 我 打 呢 篇 日 記都唔 知 幾  幾  幾夜....啦  e+都01:55分啦am呀

 

我呀__尋日都已經好..好.....好.好..好晚  先 訓嫁啦

比個人嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 嘈 住晒 我 牙__慘~~~~~~~

我尋晚差唔多6點先訓

今朝又要1早比人嘈醒o左  係係係邊個  .....  係我呀哥哥呀

佢對我好好呀  仲買o左早餐上黍比我食呀  不過我都唔肚餓

係呵  之後  我地1直 地係我間房度   打打打機啦  鋤大2啦  仲有  同佢女朋友傾計計啦

不過 係 唔 知 佢 打 比佢女朋友  定係佢女朋友打比佢啦

仲知係...我呀 哥 掛 住  同女朋友傾電話  ....之後  我地都有1齊傾

係好=.= 咁傾  因為  我都唔識佢女朋友  同埋  我阿哥都係用o左手提o個個喇叭我地先1齊傾

仲有__ 我地1直都  玩 得好 好 好  開心嫁 

so...今日呀賴兄打比我  我都冇去到阿樂樂哥屋企反  我知..比係平時既我

我1定要去  不過  講真o個句  我地到     我 都 係係度 訓 同玩  佢 地 都 唔 會     理 我  嫁啦

冇緊要啦  ____ 開心就得啦

 

我今日仲同阿哥玩ps2 我地玩8 lv.呀 

不過講真  我都係唔係好識玩  阿哥哥叻我多多啦

我要好好向佢學習呀

仲有呀...我 今日 借 o  左    d筆記比哥哥    唔知佢有冇反屋企溫 書書呢

加油呀 哥哥 

 

係啦...之後  我阿妹醒o左   我 迫 我 阿哥    教我   妹妹溫數學啦 

我阿妹佢聽日text呀  我又唔係好識數學呵

so.......  哥 哥 幫 幫手  啦 ___ 唔知我阿妹聽日返到學校   會唔  僧 咩 都 唔記得呢

唔好呀___阿妹  你都要加加油呀

 

仲有咩呢.......]]]

係啦  我呀]] 今日同哥哥玩得好開心呀

之後  我地玩到6點到啦  我同哥哥1齊上秀荗坪呀  我地去食m記呀

佢叫癲佬 我叫癲婆呀....正白痴

係啦__我地食得都唔知幾快快呀

都係=====因為我約o左人  7點佐敦等

我1定遲到啦

不過  我地食完都6點半  仲要問司機叔叔 

我:  請問1A經5 經佐敦呀

司機叔叔 : 經 

我 : 係邊個站最近

司機叔叔  : 油麻地o個2個都好近

我: 邊個近地鐵站多d呀

司機叔叔  : 德成街

我 :  唔該晒

係唔係好白痴呢我

係啦___

之後  我打比樂樂  同佢同阿賴兄講

我會遲3個字先到

點知  我係約佢地7點轉o左7點3  我就7點21分先到

點知...佢地仲要遲過我  5分中到啦

之後  我地去o左阿男m記度坐啦  等o左佢差唔多1個中到

不過都唔緊要啦  詳情都唔知點講好啦

好=.= +白痴 + 好笑 +

唔知點講 + o晒嘴

係啦  咁我地等到阿男放工  我本來係想去食米線 

點知我地搭o左的的  去o左旺角啦

又冇我想食o個間米線呀  咁都冇計啦 

咁我地就行o左好耐好耐好耐  去o左1間佢地唔係好中意既鋪頭食野

不過  我就好好好飽  不過佢地好似唔中意  因為 太貴又唔係好多  同埋加1 冇野飲

之後      我 地 都 係 食 o    左啦

....咁就   哈哈哈哈=] 去o左影貼紙相相啦

60蚊都ok啦  我比]]]]] 因為  得我1個想影  好令令呀

我中意

之後  冇啦  我地都唔同路   咁 我 地 就    各 散    啦  因為  好夜啦11點半都黍啦

我反到屋企都12點半啦

好啦唔打啦___ 好眼訓呀

早抖咁多位  >~<

e+ 02:22am啦  聽日仲要返學呀  8點要醒啦

 

個頭頭好痛痛呀  點算

 

<--唔知邊個係我呢