我呀..今日呵
星期2 上既堂係最最最多嫁ma
點知 笑既都係咁多多多多呵
都唔知點解既....>1定係 我既1班好好好笑同學啦
係啦..我地今日上既jenny堂 都唔知好開心 上完第1堂 之後 我地個個都好似自由活動咁嫁啦
唔係好似tim呀 係直頭呀
哈哈哈.....今日西西唔舒服 冇返到 eliane 又好似唔係好舒服咁
點解個個都好似病病地咁既
我今日同MANdy 去食呢個 焗豬呀 好開心 本來25蚊係冇野飲嫁ma
不過 E+ 有啦 我同manDY都有 點解 因為我囉
我之前係大家樂做嫁MA 係個收銀姐姐 幫我地寫o左張單+簽名 咁就有啦 哈哈哈...
係啦...咁呢 我地食完晒lunch啦
之後 我地上o左去625啦 之後本來係上1堂好悶既堂 因為 有我地咁多個 都唔中意
既人 坐係我同mANdy 附近
笑笑笑笑笑笑笑.................+ =.=
係呀...係我同manDy 唔知點解1入到去 好大陣味呀
之後好彩我地返得早 如果唔係 臭死全班都唔定呀 哈哈哈...
係呵 之後 上堂啦 都冇咩點 係阿kit 同BOey 佢地呀
真係 我都唔知點解佢地可以咁好笑
之後 又係度唱歌呀 佢地唱 荷蘭豆 荷蘭豆 荷蘭 荷蘭 豆 .....荷蘭人 荷蘭人 荷蘭 荷蘭 人
都唔知幾幾幾好笑呀
笑到我停唔到咁濟呀 都唔知講咩好 講都講唔到野 笑死我
miss 仲同阿kit講 下次如果你再傾計 我就出waring LETTER 之後
佢襯miss走o左之後 咁就 講 我下次唔傾計啦 唱歌之ma
我地o個邊係最最最嘈o左d
阿tinG 同 FEILX 佢地係 最 靜 O個 邊 因為 個個 都訓晒教
我地就....唉~~笑笑笑 ..
笑到全班都聽到晒
係啦//
咁之後 上YORK Sir 堂 本來諗住好悶嫁ma
點知 唔係 都係好開心 我同肥雄佢地1齊係度小組討論 笑死我啦
又mother fuck 嫁 又 father fuck 嫁 講埋晒d 咁既野
麥當勞啦 m
m m
m m m m
m mm m
m m m
我好笑 york sir都識呀
仲有...carter 比阿sir>識<中o左 17號 咁就要1個人 自己出黍pre 聲
都pre 聲得幾好呀 我,中意呀
真係笑笑笑呀
係呀.....之後 我同詩詩 佢要磨時間
我又得閒 咪我陪佢囉
點知比我地撞到阿Yan 同阿tina 同annie 係m記呵
咁我同cc 又咁岩可以1齊坐呵 我仲要係m記撞到冇名呀
好開心呀
|