*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 103
累積人氣: 5698
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


真係呀 笑死我啦...哈哈哈哈哈 開心 分類: 未分類

我呀..今日呵

星期2  上既堂係最最最多嫁ma

點知  笑既都係咁多多多多呵

都唔知點解既....>1定係  我既1班好好好笑同學啦

係啦..我地今日上既jenny堂  都唔知好開心  上完第1堂  之後  我地個個都好似自由活動咁嫁啦

唔係好似tim呀  係直頭呀

哈哈哈.....今日西西唔舒服  冇返到  eliane 又好似唔係好舒服咁

點解個個都好似病病地咁既

 

我今日同MANdy 去食呢個  焗豬呀  好開心  本來25蚊係冇野飲嫁ma

不過  E+ 有啦  我同manDY都有  點解  因為我囉

我之前係大家樂做嫁MA   係個收銀姐姐 幫我地寫o左張單+簽名  咁就有啦   哈哈哈...

係啦...咁呢  我地食完晒lunch啦

之後  我地上o左去625啦  之後本來係上1堂好悶既堂  因為  有我地咁多個  都唔中意

既人  坐係我同mANdy 附近  

笑笑笑笑笑笑笑.................+ =.=

係呀...係我同manDy   唔知點解1入到去   好大陣味呀

之後好彩我地返得早  如果唔係  臭死全班都唔定呀  哈哈哈...

係呵  之後  上堂啦    都冇咩點  係阿kit 同BOey 佢地

真係  我都唔知點解佢地可以咁好笑

之後  又係度唱歌呀   佢地唱  荷蘭豆  荷蘭豆  荷蘭 荷蘭 豆      .....荷蘭人  荷蘭人  荷蘭 荷蘭 人

都唔知幾幾幾好笑呀

笑到我停唔到咁濟呀  都唔知講咩好  講都講唔到野  笑死我

miss 仲同阿kit講  下次如果你再傾計   我就出waring LETTER  之後

佢襯miss走o左之後  咁就  講  我下次唔傾計啦   唱歌之ma
我地o個邊係最最最嘈o左d
阿tinG 同 FEILX 佢地係  最 靜 O個 邊  因為  個個  都訓晒教

我地就....唉~~笑笑笑 ..
笑到全班都聽到晒

係啦//

咁之後  上YORK Sir 堂  本來諗住好悶嫁ma
點知  唔係  都係好開心  我同肥雄佢地1齊係度小組討論  笑死我啦

又mother fuck 嫁  又 father fuck 嫁  講埋晒d 咁既野 

麥當勞啦  m

           m        m
        m   m   m  m
      m      mm     m
    m         m        m

我好笑  york  sir都識呀

仲有...carter 比阿sir>識<中o左 17號  咁就要1個人  自己出黍pre 聲

都pre 聲得幾好呀  我,中意呀

真係笑笑笑呀

係呀.....之後  我同詩詩  佢要磨時間 


我又得閒 咪我陪佢囉

點知比我地撞到阿Yan 同阿tina annie m記呵


咁我同cc 又咁岩可以1齊坐呵  我仲要係m記撞到冇名

好開心呀