*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 104
累積人氣: 5699
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


差d比阿sir捉呀 不安 分類: 未分類

我今日呀..  反2點pm// 真係開心啦  開心到爆呀...

哈哈哈]]  之後...  冇呀..本來諗住問manson (我爸爸呀)

係啦.. 問佢拎我本書書  借我.. 用手提影張相  之後.. 點知mandy 佢有打落部電腦度

咁____ 我米  麻煩佢  sd 比我囉

哈哈!!!!  死低b呀

 

咁...都唔駛啦..咁我呢  就呢  係呀.. 我同mandy  都輸o左唔記得係lcc&i o個度  簽番個名呀同日期

之後  點知係tony 打比我地  我先知咋

係啦.. 咁我地上普通話堂啦  點知呢  我唔記得帶o個張咁既死人功課呵

明明係上1堂  就做o左嫁啦ma  真係呀..

咁點算呀..

我米靜靜雞叫felix 借o左比我先  之後  我... 哈哈哈  擦O左佢個名

之後.. MISS叫我寫名  之後.. 我呢又寫番FELIX 個名呵 

哈哈.. 真係好彩呀  下次唔好唔記得帶啦

真係呀.. 好險呀

 

係啦.. 咁之後  上呢個 BAP 堂啦  今日都有5TEAM 人PRE 聲呀

唉~ 點知  有個死衰人入O左黍呵  係邊個  係邊個叫 阿WING 既死衰人呀

不過 ... 佢不嬲 都唔係咁中意我地班嫁啦

係啦.. 咁都冇計啦  佢話要黍睇我地上堂呵

係呵.. 咁今日PRE 聲既  咪好...驚  好彩我PRE 聲O左姐

HAHAHAA..//..//

咁... 之後  我同MANDY 都唔知幾驚呀

我地宦冇帶校樓呵

幾驚佢CHEAK 我地校樓呀 

我真係對MANDY唔住啦  我問MANSON 借O左件校樓  不過冇借到比MANDY 

真係SOR" sor"呀

仲有呀..我又上堂唔聽書呵  多得mandy 咋

哈哈... 今日上bap o個2堂 

 我同mandy

同manson 1齊坐呀  好開心..

仲有.. 我今日係搭地鐵o個陣 撞到fanny同(lu 兒 s ) 開心死我啦

佢地2個1齊坐呵... 不過我都知係冇計既 

點都好啦.. 我今日好開心

可惜冇位坐呀.. 讓o左個位比個伯伯  我坐o左2個站咋  咁就比o左佢啦

係呀..佢同我同1個站落嫁... 哈哈

我今日冇陪到mandy去剪頭髮呀  唔知佢今日剪成點呢  唔會係個7頭掛

聽日仲要反學嫁...早d訓啦

希望有人mornng call我啦  我聽日反10點3呀

唉∼∼∼∼ acc呀 不過我中意

我阿妹... 佢好煩呀... 哈哈

反到屋企  今日有水蛋食好開心