我今日呀.. 反2點pm// 真係開心啦 開心到爆呀...
哈哈哈]] 之後... 冇呀..本來諗住問manson (我爸爸呀)
係啦.. 問佢拎我本書書 借我.. 用手提影張相 之後.. 點知mandy 佢有打落部電腦度
咁____ 我米 麻煩佢 sd 比我囉
哈哈!!!! 死低b呀
咁...都唔駛啦..咁我呢 就呢 係呀.. 我同mandy 都輸o左唔記得係lcc&i o個度 簽番個名呀同日期
之後 點知係tony 打比我地 我先知咋
係啦.. 咁我地上普通話堂啦 點知呢 我唔記得帶o個張咁既死人功課呵
明明係上1堂 就做o左嫁啦ma 真係呀..
咁點算呀..
我米靜靜雞叫felix 借o左比我先 之後 我... 哈哈哈 擦O左佢個名
之後.. MISS叫我寫名 之後.. 我呢又寫番FELIX 個名呵
哈哈.. 真係好彩呀 下次唔好唔記得帶啦
真係呀.. 好險呀
係啦.. 咁之後 上呢個 BAP 堂啦 今日都有5TEAM 人PRE 聲呀
唉~ 點知 有個死衰人入O左黍呵 係邊個 係邊個叫 阿WING 既死衰人呀
不過 ... 佢不嬲 都唔係咁中意我地班嫁啦
係啦.. 咁都冇計啦 佢話要黍睇我地上堂呵
係呵.. 咁今日PRE 聲既 咪好...驚 好彩我PRE 聲O左姐
HAHAHAA..//..//
咁... 之後 我同MANDY 都唔知幾驚呀
我地宦冇帶校樓呵
幾驚佢CHEAK 我地校樓呀
我真係對MANDY唔住啦 我問MANSON 借O左件校樓 不過冇借到比MANDY
真係SOR" sor"呀
仲有呀..我又上堂唔聽書呵 多得mandy 咋
哈哈... 今日上bap o個2堂
我同mandy
同manson 1齊坐呀 好開心..
仲有.. 我今日係搭地鐵o個陣 撞到fanny同(lu 兒 s ) 開心死我啦
佢地2個1齊坐呵... 不過我都知係冇計既
點都好啦.. 我今日好開心
可惜冇位坐呀.. 讓o左個位比個伯伯 我坐o左2個站咋 咁就比o左佢啦
係呀..佢同我同1個站落嫁... 哈哈
我今日冇陪到mandy去剪頭髮呀 唔知佢今日剪成點呢 唔會係個7頭掛
聽日仲要反學嫁...早d訓啦
希望有人mornng call我啦 我聽日反10點3呀
唉∼∼∼∼ acc呀 不過我中意
我阿妹... 佢好煩呀... 哈哈
反到屋企 今日有水蛋食好開心
|