*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 158
累積人氣: 5753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


去o左嘉年華啦..哈哈哈哈哈 疑惑 分類: 未分類

SORRY  呀!

我尋晚打唔到日記呀

今日打返  ...係啦..

咁呢.. 我係去嘉年華之前呢  咁我就要返返學先

點解.. 因為  我要反學校幫手整禮物d野呀,,

冇呀..我發現我好白痴呀.. 我好眼訓呵  咁都冇計啦.. 去啦..

咁.. 我呢  出門口先記得我冇帶o個d打啦  同埋.. 呢個o個張死人紙啦(1定要o個日交o個張)

之後.. 咁我都唔知幾趕呀 之後  我落o左街  我打比cat(..)啦.. 點知  佢同我講

佢都去到旺角咁濟啦  之後  我先知係反9:15呀  我1直都諗住係9:30

唉~ 我檸樂啦  咁我就跑跑跑  跑落去地鐵站啦

咁... 我搭到尖沙咀真係搭3 點知.. 好多人  攪到我反到去  都搭4啦

遲左1個字tim  真係....辛苦呀..

之後  整o左好多好多好多野呀.. 又書簽啦  又(爆腸)啦  又燈籠啦\

好令令嫁

仲有    沙樽呀  有4樽係我整嫁

攪到  ..  都唔知幾(庇護公場呀)  哈哈   最= = 都係o個個死人j小姐呀  佢>.... < 都唔知同阿eva 幾咁好傾呀

之後.. 都冇咩野啦  見到d唔想見到既人呀  又行出又行入呀  唉~真係多得佢唔少呀

...... 之後  都冇... 咩啦  我啦  iris 啦  mandy 啦  cc啦  4個人

1齊係o個間房度影相相呀  同埋  仲要影唔夠  去o左  旺角影貼紙相呀...哈哈哈 

之後  cc有事走先  我就同iris 同mandy 3個人係度  係咁影呀.. 真係好好笑呀.. 哈哈哈

咁就又用o左3x蚊啦  唉~ 不過又真係好開心既

之後... 哈哈  咁我地就去o左灣仔啦  都唔知o個個嘉年華點去呀..

又唔清楚d  之後  唉~  都唔知用o左幾多時間先ko到呀... 都順利去到..

仲.. 好開心  既買o左野飲啦... 因為  係人都知 o個度買野飲貴啦,, 之後 去7仔買啦

 

咁  就等埋mandy細佬1齊去啦.. 哈哈
好開心呀.. 佢細佬叫b哥呀 
哈哈...真係好高呀 
我地1入到去  係有橙色手帶呀
哈哈哈... 我仲要同mandy 佢地講  唔知有冇人check啦
點知  ..隔離有個工作人員 佢同我講 係門口o個度有4個人
佢地 會check嫁啦
唉~ 好樣樣樣呀我

 

之後...咁我地就入o左去反啦.. 反咩 

1去到  就反o左呢個叫  >老鼠也瘋狂<  其實係好似過山車咁
不過唔知點解我要坐最出
係最驚o個個.... 唉~真= =

係最驚o個個

之後  去o左"sir"滑梯  都幾得意  不過係上樓梯辛苦d
~ 唔知啦... 之後  去o左反1個  我都唔知叫咩既野啦. 好= =   好得人驚  不過唔係最驚o個個
好正呀.. 不過  個頭先係會暈暈地

之後.. 哈哈  西西 教主同 elanie 佢地黍啦  哈哈  都唔知幾= = 之後  去o左玩  暈到頭都暈既野呀

真係呀.. 轉到頭都暈呀
之後.. 又去o左玩碰碰車  都唔知幾好反呀.. 不過係= = o左d  點解elanie 1直都有個人睇住佢 
係幫佢1齊玩咁呀..
都唔知係唔係o個個工作人員睇中o左佢啦... 哈哈
咁我地就唔知啦

之後 ... 又去反啦.. 都反到差唔多啦.. 咁我地
就去o左反公仔都  真係好多攤位呀  不過都好似  反唔晒咁 
好多  都反唔到  每人得o個25個代幣  之後.. 都冇咩呀

我反到隻好得意既  死滴仔呀.. 不過係女黍嫁呵

      

係好得意嫁  用o左3個代幣呀  不過1次就得o左啦
係玩飛標咁啦... 真係  話難唔難  話易唔易啦

哈哈.. 佢地話我死好命呵...咁又好似係呵

不過真係好開心呀

   我地係冇反呢個  叫  g (4)

真係好得人驚  都唔敢反呀

  同埋o尼個  叫跳樓機  係1下咁多嫁咋  不過真係好驚掛

我見到d人  真係好驚呀.. so  唔敢反

 

之後     知唔知係咩 左邊  摩天輪  右邊我地最冇反  (千秋)

 摩天輪真係好正呀  不過真係//  唔知點解 
o個個人同我地講2個圈  點知  我地反o左3個圈呀

哈哈哈... 之後 仲有咩呢
仲有.. d好= = 咁野 

係..   我唔記得  係唔係叫星空唔知咩啦

正個人都倒轉o左  . .. . .  . 好辛苦呀... 不過.. 唔夠有1個頭暈呀.. 正呀

      有好多公仔呀.. 哈哈  不過有好多個都唔係我既

我有25個代幣

不過.. 有8個用o左黍釣鴨鴨  點知  釣4隻  我有3個都係0分  1個1分
......晒晒

有5個羅黍  抽單/雙 數  點知  都係冇1個係  又比人呃o左啦

之後...   仲有佢呀...

係教主射籃球win嫁  我啦..  elanie .. 西西.. 1人有1隻

 

 

之後... 好開心呀 
咁點知  我地去旺角去宵晚啦...

咁... 哈哈  我又走o左去禁錢錢啦..

之後  去食野啦  金太郎
不過正當我...  叫好晒野食啦.. 我先知...佢入o左醫院  係明愛

之後... 咁我就陪o左佢1晚啦..

咁.. 之後  都8點啦.. 我知  搭地鐵反屋企呀.. 沖o左個涼  咁就...反學啦...