*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 153
累積人氣: 5748
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


倒數>情人節┐ 開心 分類: 未分類

聽日係1日好大既日子呀

聽日就係情人節啦__ 好開心呀

我尋日差唔多5點幾先訓呀...點解  同個fd 傾計  傾o左好耐呀
今日都唔知幾大對猫猫眼牙..
點算呀_ 訓幾耐先會冇猫猫眼呀
唔中意咁呀..

係啦..我尋日明明叫o個人morning call 我嫁ma
點知_ 叻叻牙我  起唔到身_ 6點45morning call
我8點先醒到呀

_哈哈
今日考o左EBC啦  都唔知算係難定唔難啦
我就有1part 係1 d 都唔識做嫁

*唉∼ 都唔知係唔係尋日訓得唔夠啦

係呀=〕 我今日考又係b卷啦_ 我唔係rewriting呀  mc都唔係好得
作o個2篇文都唔係好得  好似唔夠字數咁
我都有比隔離o個個c 不過都唔知有冇害到佢啦
我都唔知我岩唔岩呀

哎呀_ 真係好唔順利呀今日

我今日text到完場  不過係= =”姐 我差唔多11:05ko o左啦
我諗住交啦_ 點知 佢同我地講  完場前半個中唔走得

下..o晒啦.. 11:17finish晒呀ma
真係呀〕 都唔知呢個咩阿sir黍嫁  個樣又好似好嚴咁呵

真係好唔中意牙〕〕
今日都有好多人遲到呀..不過都考得切_ 我仲擔心我考唔切tim

係呀_ 我地今日走o個陣  我同mandy係門口出面o個個窗果度見到(ball 核 s)
都唔知幾好笑呀..佢係度整o個個遙控制<-係落白幕o個個呀

都唔知點講佢好啦.. 好想佢再睇我地班考姐

哈哈^^" 係啦
之後..我同mandy都係搭地鐵呀
佢要去灣仔呀
我呢..我上到車  我先知  我今日1定要去幫我哥哥
拎佢訂o左 諗住送比女朋友o個份禮物佢呀

真係_ = =” 唔知點講佢啦
2次都可以比錯o左電話我既

msn又係咁  講比我聽又係唔岩

最最最= = 係我搵唔到呀
佢sd比我  觀塘道436-446號觀塘工業中心10樓b室
tel 21161946(吳生)

唔知點解
係錯嫁個電話

係啦..我哥哥佢都得嫁啦_又唔同我講係第幾期呀
原來係第4呀
之後..仲搞到我係第1-4係咁行黍行去呵
真係呀..
明知我唔知好識路嫁啦

仲有呀..好啦
比我搵到o個個死人第4期啦
點知呢又要
我又搵唔到客>立<呵
好唔開心呀
嫁>立<呢.. 所以我就好= =” 咁搭貨>立<啦
點知.. 我又唔識要關門呀o個d咁呵

我要搭到去10樓呀ma
咁部>立<又要得我1個搭到去10樓呵
好彩我搭o個部>立<有人姐

如果唔係我都唔知我出唔出到去啦

我係開唔到門  都唔知幾樣呀
仲要人幫我呀_ 好豬呀我

我上到10樓啦  我見到有張指路圖呵
咁我就睇啦..我都要睇o個1陣  我先搵到b室呀 
我仲要行錯路
真係呀  到我搵到b啦  點知又話要前門呵
咁_ 我都= =” o左1陣  又要咁鐘 等o左1陣有人開門比我

咁我入o左去  就搵呀吳生
搵到啦..咁佢比o左我睇睇  
之後..我就問o左佢拎單
178-呀  都ok啦
不過我就唔係好中意啦
我好中意佢o個度有1個盒盒  盒入面有2個天使  不過我就唔知價錢
*~唉 好想要呀..

真係好中意呀

不過冇$ 有$先算啦

係啦〕 到我走o個陣  我又係唔識開門呵 好彩又有人幫我姐
我真係咩都唔識呀

關門又唔識  開門又唔識

係啦...仲有呀..又部>立<嚇死啦
真係呀..佢每落1層都會(上dd落dd呵)
嚇死我啦  明明都冇人落呀  都要層層停呀

我上去o個陣都唔係好覺  不過落就真係牙
下次  我都唔會咁白痴嫁啦

係呀..我1定會問佢拎反178-

 

我今日撞到eric仔呀  好開心

      

  

係啦..之後..我拎o左反屋企啦
休息o左1陣 咁我就  2點到食我既早餐+午餐啦

好開心呀..有面面食

我今日仲拾好o左我間房啦
好o左好多啦

不過係_ 都係亂o左d

早d溫書啦

聽日原來要考pps呀  溫書呀