哈哈XD 好掂既1日呀
今 日 我呢就早O左少少去 樓下交學費呀
唉*〕 真係貴啦 又4060啦
真係呀.. 係啦_ 我呢 都係今日先知 支票係要係後面讀名名嫁咋
同埋電話
HAHA _ 你唔係咁都唔知呀MA 係呀.. 我真係唔知嫁..
你咁豬既.. 哈哈XD
係呀_ 〕 咁呢 我同MANDY 今日要ON 圖書館呀
今日係*新星期既第1日呀
都好開心呀.. 今日都係同上學期差唔多 係_ ON 多O左半個中
E + 我地係由11:30-1點半呀 哈哈>V< 都唔知幾好反呀
哈哈>w< 今日呢我地ONON 下啦 有個女人黍O左睇報紙 同埋我地又好比心機整
O個本唔知幾鬼厚既字典 最最最= = ” 都係冇晒膠紙 我地又搵唔到
唉*真係唔知點解會咁既 都係D人啦
係邊個!? HEHE 係IRIS同SINDY呀
佢地尋日夜晚ON呀MA 點知今朝 最最最右手邊O個個冷氣又唔識呀
仲有呀.. 報紙又唔整反好 真係呀..
攪到 我地今朝都唔知整幾耐呀
真係呀##
係呀..係呀
今日有4個人 都係講英文嫁 佢地話想借電腦 不過又冇學生證 不過我地都照借O左比佢地呀
不過係(BALL 核 S)講嫁咋 我地都唔知嫁
不過佢地好好好嘈呀
明明我地都講O左冇PRINTER 佢地又話要PRINT OUT D 野
我地都話冇囉 又話要PRINT = = 呀
仲有少少雨TIM呀
係啦.. -我-今日呢 - 同MANDY去O左食拮野食呀 ...姐係(吉野家呀)
XDXD 好正呀 我地都係食牛肉反呀 好好味呀
仲有..原來我係白痴 我都唔記得係3點先有 下午茶 呀 下午茶係16蚊
我地今日食(2點到) 26蚊 差10蚊呀 不過都好OK呀 好好味呀
仲有_ 都唔知幾開心呀
仲有得打機TIM呀 我好叻叻嫁 好好反呀
係MANDY借我反1陣呀 我都好開心啦
多謝MANDY
攪到我都好想買呀 我又要呀
唔知我幾先夠$$去買呢 我都好想要呀
仲有呀... 我要比心機反工 搵多D錢
不過我又想比心機讀好D書書呵
真係呀.. 好唔知點咁呀
暈啦我@_@ 仲有呀 我地之後上BAP啦
都唔知幾開心咁又2堂啦 仲要係係604上呀 好開心呀 聽日影全班相相呀
正呀
不過9點55分 好早下姐
真係唔岩啦
不過今日都好開心啦
又有得反又有得食.. 今晚仲有得訓TIM呀
今日食O左出奇蛋啦
正呀 睇睇O個個‘驚喜’
哈哈
/
|