*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 31
累積人氣: 5238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


中左呀^^ 分類: 未分類

今日一早收到既都係一d壞既消息,,都係d唔開心既野...

返左黍一陣就收到俊文哥既電話,,早就知道,,這不是一件好事...

反而是一件大事呢!?

聽到佢堅決既聲音,,我就知道今次應該...(唉*唔知點講呀,,個感覺就係冇機會)

知道冇咩可能再係埋一齊啦。

 

不過,,整件事的情況我都不太清楚,,好想幫到你地呀,,

但係感情既事又怎樣可以由旁人去插手呢!?

 

係呀,,今日Travis 讚我呀...

haha

Karman,

The glossaries reseach you have done is very useful.

Thank you for your help.

Regards

Travis

 

其實我都唔知自己搵既野,,搵得適唔適合...不過我已經好開心啦。

haha(自己讚自己)

但係Travis 都就係唔做啦,,我諗keep contect啦。

星期5,,可以去移街街呀,,

星期6又可以去玩呀...好開心呀。

不過幼稚園果度就仲冇有回覆呀,,我尋日既見工表現比平日差呀,,

可能係jessica miss 介紹既,,有d壓力掛。

今日已經係我遞resignation letter既第2日啦

同平時既冇咩分別,,不過有d難聽既說話,,係聽邊傳黍...

感覺都唔多好受呀,,但係我一諗到我可以離開啦,,我就好開心啦。

 

lunch time 食d 我最唔中意食既洋蔥,,味道怪怪的。

但係,,尋日係食剩這些呢...= ="

不過聽日既(i box ),,應該會好d架啦,,因為係炒反呀 haha=]

 

尋日阿彥買左既6合彩...6個no.

我都有份剔架,,haha 我擇左11同埋19

點知真係中左喔...好開心呀

可惜既係,,佢一個都唔中,,所以得2個no..

都係冇中到獎呀,, 不過都開心既...

 

今日我仲查左好多個字呀,,(係yahoo 字典)

但係,,查左啦,,又冇心機去記呀...唉*

白金版既pokemon....幾好玩呀..好多新既pokemon呀。