今日一早收到既都係一d壞既消息,,都係d唔開心既野...
返左黍一陣就收到俊文哥既電話,,早就知道,,這不是一件好事...
反而是一件大事呢!?
聽到佢堅決既聲音,,我就知道今次應該...(唉*唔知點講呀,,個感覺就係冇機會)
知道冇咩可能再係埋一齊啦。
不過,,整件事的情況我都不太清楚,,好想幫到你地呀,,
但係感情既事又怎樣可以由旁人去插手呢!?
係呀,,今日Travis 讚我呀...
haha
Karman,
The glossaries reseach you have done is very useful.
Thank you for your help.
Regards
Travis |
其實我都唔知自己搵既野,,搵得適唔適合...不過我已經好開心啦。
haha(自己讚自己)
但係Travis 都就係唔做啦,,我諗keep contect啦。
星期5,,可以去移街街呀,,
星期6又可以去玩呀...好開心呀。
不過幼稚園果度就仲冇有回覆呀,,我尋日既見工表現比平日差呀,,
可能係jessica miss 介紹既,,有d壓力掛。
今日已經係我遞resignation letter既第2日啦
同平時既冇咩分別,,不過有d難聽既說話,,係聽邊傳黍...
感覺都唔多好受呀,,但係我一諗到我可以離開啦,,我就好開心啦。
lunch time 食d 我最唔中意食既洋蔥,,味道怪怪的。
但係,,尋日係食剩這些呢...= ="
不過聽日既(i box ),,應該會好d架啦,,因為係炒反呀 haha=]
尋日阿彥買左既6合彩...6個no.
我都有份剔架,,haha 我擇左11同埋19
點知真係中左喔...好開心呀
可惜既係,,佢一個都唔中,,所以得2個no..
都係冇中到獎呀,, 不過都開心既...
今日我仲查左好多個字呀,,(係yahoo 字典)
但係,,查左啦,,又冇心機去記呀...唉*
白金版既pokemon....幾好玩呀..好多新既pokemon呀。
|