*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 62
累積人氣: 5269
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 4 日  星期六   雨天


我根本就唔屬於呢度... 分類: 未分類

今日,,星期6...

好記得以後既星期6都係公司做到死死下...

依家係度坐4個中頭,,我都悶死啦...

我諗我唔係屬於呢度架,,之前充足期望既文員

只不過係同一個普通既receptionist ...好悶呀,,成日都唔知係度做咩好!?

同之前既我好太出入,,係呢度...我根本一d都唔開心

因為,,d時間得閒到,,我真係見到咩就打咩呀,,都係一d唔(等洗)又冇用既野...

只係因為我得閒得濟,,係度練習自己既打字speed><

咁既日子我真係好希望可以快d過呀...係唔係舒服既工都係咁悶架...

仲有一件事呀,,係我幾日前知道左咖喱既事之後...我好唔開心呀

點解,,會咁架!?係我心目中,,你地既關係唔應該會搞成咁架嗎!?

不過,,唔駛驚架,,仲有好多朋友係你身邊嗎!? (我都算架...haha)

有咩事都唔怕講呀,,好多人都會幫你架,,咁你就唔好再唔開心啦..=]

雖然,,我知道自己既事都未煩完...係唔係出左黍做野之後

個人都變左,,由其係做左呢份工之後,,我既唔開心指數(幾乎趺落0分啦)

之前係manning度做,,起碼有人陪下我,,又有得比我講下野...依家既我

係公司,,變左一個咩都唔開聲,,同一個自閉既人,,係冇分別架

我諗呢份工,,我做唔到一個月啦,,好對唔住呀。

我知道呢一份工,,係經過唔少既朋友,,晒左人地既一番心機去教我...

不過我真係做得唔開心呀。

今日先比我最怕既人捉左我入房傾計...

我都唔知點解,,我好驚佢...佢好多野都唔中意我咁既

不過經過今日既一場計...我了解自己多左...

因為我一直都有_同人溝通既問題_

點解我以前一d都唔知道既。

咩係以前,,咩係依家...身份既地位...對既人對既事對既客

都去左一個唔同既地步。

我知道自己讀既書唔夠叻,,唔夠好...

大學生真係咁重要...

(唔中意d咁既生活呀,,如果係咁落去,,,我會鬧佢架...)

我真係好怕我終有一日,,咁樣做左出黍呀。

...到時候唔知會點呢!?  佢地又會唔會唔夠人呢!?  (點解我要去關心佢地,,去擔心介紹我比去既朋友...)

我份人真係好奇怪...

咩係藉口,,我講既都係真話。

事實上,,我記性係唔好,,我係唔中意記野....我好希望可以幫到你地

我d野唔整齊,,不過我睇得明...點解又要比埋你地睇。

口語化,,我唔覺得係一個問題。 點解可以有咁多既問題出現

道歉我覺得係應有既禮貌,,專重人地都係...

點解連一d咁簡單既野,,你都係唔明架... (我做錯左既野道歉..唔明既野去問...希望可以幫到你地...)<<<<

點解你都要鬧我!? 我真係唔明呀...我冇講到d咩藉口...只係你唔明白...

人與人之間既關係...你都唔明呀... (1個咁既上司...我唔中意..好討厭呀)

 

 

日期未set到tim...不過係今日影既...  好大個黑眼圈呀...><