好攰呀我,,聽日仲要返工,,雖然唔係自己想做既文職,,不過我依家個感覺好怪
覺得有得唔開心,,唔知點表達呀。
今日聽到waiko同我講左一句,,佢男朋友有病,,之後散左…
分手呢2個字,,真係咁容易講出口,,做得到嗎!?
我唔知點解,,我聽到之後個心好唔開心,,有d唔安樂咁既…
唔捨得就一定有,,咁點解要掉低自己最心愛既另一半呀!?
唔通之前大家所有既回憶都係假既!?
Waiko同我講,,咁萬一真係同佢結左婚咁,,咁有左bb,,咁佢有日冇啦啦去左
咁你會點做!? 我都唔知我可以點做啦,,生又唔係,,唔生又唔係。
都唔知點講我依家既心情啦,,如果我男朋友真係有咩事架話,,我諗我唔會掉低佢一個人去面對,,一個人去難過…一個人咁辛苦。
我會係佢身邊陪住佢,,不過有d野可能真係要發生左先至知。世事既野係咁架啦…唉~
唔知到時我男朋友又會唔會咁對我呢!?
講笑咁講啦,,咁大個女都好似唔識諗...點解個個都話我諗既野唔陪全面
咁點做先算係最好呢!? 唔通真係中意一個人,,又唔可以為佢付出一切...
好唔明白呀!?
|