今日勁開心,放左學去游水...我就快到游水考試la....好緊張呀....考完又可以升級!希望到中2哥時,我可以參加到水運d 25m/50m ga賽事la@@
我今日好開心呀^^同堂姐堂弟玩,去左佢屋企玩..好好玩呀^^之後,去左青衣城,無乜野好行= =悶到我死t.t
今日我要中文默書,個老c讀得好快,我寫到手斷,好多人都寫少左好多字!好彩,我寫得切,無寫少,手快快,寫錯晒....不過都係得80分.....= =d人好勁呀,我個同學-75分@@''數學測驗5難,但係d英文有好多字都5識點解,搞到我o晒咀T_T....尼個星期最好彩都係今日la....希望以後都5好咁黑仔啦><
頂,我真係好大意呀><又5記得帶普通話書呀,又記1次名!我e+有2次記名la,4次記名有1個缺點!= =尼排真係好黑仔,邊條友黑住我= =
今日,我好鬼5開心呀.....我5記得帶中文工作紙,要抄黃老c講ga野,抄到我死死下!然後又比人推一推,搞爛左人地個塗改帶,又要賠la= =唉~點解我今日咁鬼黑仔嫁.........天呀................