竟然 仲記得個ac @o@
N年無用過blog喇--
今日上堂係到發左陣夢=.=
諗番之前d野
覺得好q低能--加 白痴
算喇- -我今日都係偶然先上黎
無決心成日打blog
8=]
死人葉幸怡係到晒命!哼,我就5信無人同我一樣!嗚嗚..條氣5係幾順!下學期一定要lo到呀\_/加d油la..咪衰比佢睇呀
妖!我今日無帶水果反去為班令分,就被個死87伍麗敏罰,企左半個鍾!佢呀媽果女,同我行路小心d呀!小心睇車呀
我今日勁開心呀^v^..因為我今日生日,好多人同我講生日快樂啊@@第一個同我講ga係唐靜姐姐...
多謝你地ga一句生日快樂呀^^搞到我咁鬼開心!
唉~我今日上家政堂,我辛辛苦苦正左個芒果布丁,竟然比人lo左!無得食呀!好慘呀
halloween個party,今日5記得去比錢...........e+5知仲有無得去呀><''
仲有,個數學比賽好鬼難呀=.=''做到我死死下..................