番學=]
今日有件唔開心既事發生 開頭係好嬲...之後都唔知道啦 仲之怪怪地...唉.. 唔講"佢"啦...可能聽日就無野啦 上堂好悶...悶到我想死:[ 我有比心機去聽 點知愈聽愈想訓.... 唉...都唔知呢一年點過啦