今日monkey既blog出世 啦*u *"
講講今日先
今日去左啊曉屋企整甜品
>u<" 超好味∼
遲d送比(佢)做禮物-___-”
今日仲囉左番School比老師食
老師讚不絕口-w-"
"有關的相片明天放出"
岩岩仲睇左柱樑個xanga
當中睇睇下又想喊.....因為一諗到大家要分開
就好想喊..不過回想起今年我已經無遺憾
因為我真係覺得今年好開心..真係好開心....
有好多開心既回憶....我相信到到中既時候可以
先番大家一定可以架!.....
*如果可以....比個Cm仔我呀...Thx哈哈!
|