*°*Love_You Forever♥
kakei1017
暱稱: *Ka__♥kei
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 7 月 11 日  星期五   陰晴不定


2008-07-11 分類: 未分類

呢排打BLOG既時間都唔定...Sorry..大家

不過講番今日

今日2點30分到起身

之後想去新x江還書

不過之後loka叫我去同佢同肥恩,Dabo

去唱k....(因為肥恩生日)

之後就同佢地去左

幾好玩啦...

不過...要自己一個番天水

嚇死我啊...我唔知搭咩區

打比loka佢又唔聽電話\./

嚇到我要周圍問人

不過好在...最後都番到黎

今日都幾開心....

不過當我係洗白白既時候

諗緊一個問題...

以前我係因為太多關於(愛情)

唔開心既事所有我先會習慣

唱一d傷心既歌

唱唱下...就變左唔再唱開心既歌

到到e+我都無曬唔開心既事

因為....(我放開左一切)

咁係咪我唔可以再唱傷心既歌

去唱一d開心既歌呢

但係我發覺當我唱傷心歌時

真係好唔開心..自己好似係個

歌既當事人..唔只我自己覺得

其他人都覺得既...佢地話我唱完

個歌..佢地比我唱到好唔開心

好似想借個歌同佢地講一d事情

有時我自己都咁覺得架....

咁我係咪e+開始都要唱開心歌

唔好再唱傷心歌呢?

呢個問題真係要好好思考-v-"