呢排打BLOG既時間都唔定...Sorry..大家
不過講番今日
今日2點30分到起身
之後想去新x江還書
不過之後loka叫我去同佢同肥恩,Dabo
去唱k....(因為肥恩生日)
之後就同佢地去左
幾好玩啦...
不過...要自己一個番天水
嚇死我啊...我唔知搭咩區
打比loka佢又唔聽電話\./
嚇到我要周圍問人
不過好在...最後都番到黎
今日都幾開心....
不過當我係洗白白既時候
諗緊一個問題...
以前我係因為太多關於(愛情)
唔開心既事所有我先會習慣
唱一d傷心既歌
唱唱下...就變左唔再唱開心既歌
到到e+我都無曬唔開心既事
因為....(我放開左一切)
咁係咪我唔可以再唱傷心既歌
去唱一d開心既歌呢
但係我發覺當我唱傷心歌時
真係好唔開心..自己好似係個
歌既當事人..唔只我自己覺得
其他人都覺得既...佢地話我唱完
個歌..佢地比我唱到好唔開心
好似想借個歌同佢地講一d事情
有時我自己都咁覺得架....
咁我係咪e+開始都要唱開心歌
唔好再唱傷心歌呢?
呢個問題真係要好好思考-v-"
|