唉...今日又一日冇返學啦..'
本身今日捻住食咪早餐..遲到先返...
但點知..食完之後..就唔想返..'
第15日冇返啦'死人老除話想見我媽呀..
我唔想呀..如果見..我就死緊啦..比我媽知道我咁多日冇返..
今日早上係悶左dd...有我..呀璇..周公..同咪佢d fd'係天台玩'
之後下午就同呀璇返我屋企..因為冇人係企'
返左企食完飯..玩陣電腦..就訓教...
呀璇好傻囉..有床比佢訓..距唔訓..
竟然訓係我床尾...好傻呀..之後見距訓得咁辛苦..
我就自己上返我自己張床訓..
1點幾訓到4點幾..仲覺得好眼訓..>"<
仲有2日就係表姐結婚..即係23號..'期待..'但22號返大陸'
今日唔洗返學...10點幾醒左..
之後同媽咪去飲茶..'之後1點幾去搵呀君..
同佢行街街...行到3點幾就返黎..因為已經買完..
返到黎搵carman..去左天台坐..見到陸陸同d fd同bb..
bb好得意呀..之後同陸陸傾計果d..佢5點走左..之後我地5點幾都走'
返到企...悶..睇電視果d..
仲有6日就係表姐結婚..即係23號..'期待..'但22號返大陸'
琴日係哥哥生日..夜晚去左加洲紅唱k..'
我同家姐..同姐夫6點幾去左加洲紅先..'
之後佢地7點幾黎左..好鬼多人呀..
有30幾人...有d人曳曳啦..
玩果d...好彩我都有得玩..'
不過呀哥唔比我玩..開頭我就偷偷玩..
之後呀哥就比小小我玩..'
^.^果d野..加咪酒..我od左啦'>"<
之後就訓左教..唔知訓左幾耐..'
仲要係我訓左教食蛋糕..搞到我冇得食'
之後起身再玩過..同姐夫玩..
我捻我訓教果陣時姐夫已經飲左好多..'
佢好搞笑啦..佢貓左啦..我同家姐死串佢..
做咪個樣比佢睇天..{貓貓}
哈哈..之後5點幾就走啦..返到屋企都6點..
之後訓教..訓到2點幾醒左..'
玩得好開心呀...哈哈!!
仲有8日就係表姐結婚..即係23號..'期待..'